„Inšpiráciou boli marcipánové vianočné cukrovinky, ktoré sú veľmi obľúbené. Marcipánová príchuť nám vyšla v spotrebiteľskom teste ako jedna z najobľúbenejších príchutí. 75 percent opýtaných ju označilo za ‚veľmi chutnú‘ a ‚chutnú‘ a vyše 60 percent si s ňou spojilo obdobie Vianoc,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk PR špecialistka Kofola ČeskoSlovensko Jana Ptačinská Jirátová.
Ako ďalej dodáva, Kofola neplánuje marcipánovú novinku nechať v predaji dlhodobo. Na predajných pultoch bude v ponuke len v období Adventu a vianočných sviatkov.
Novinku predstavila v rámci televíznej kampane s prasiatkom, ktorú vysiela v období Vianoc už od roku 2003, bez prestávky. Spot s vystrašeným dievčatkom a jej otcom ostáva rovnaký, záver je však doplnený o predstavenie novinky. Sprevádzajú ju tri sovy, ktoré niekto vyruší zo zimného spánku.
„Reklamný spot s vianočným prasiatkom, od ktorého vzniku uplynulo už 12 rokov, sa stále teší vysokej obľube medzi ľuďmi. Podľa prieskumu sa stal v Česku a na Slovensku jedným zo synoným Vianoc, vianočných sviatkov a rodinnej pohody. Na televíznych obrazovkách v predvianočnom čase teda nemohol chýbať ani tento rok,“ vysvetľuje firma.
Rovnako ako v minulosti podporí Kofola svoj produkt počas Vianoc aj prostredníctvom online kampane. Detaily zatiaľ nekonkretizovala.
Zdroj: Kofola.sk
V súčasnosti sa Kofola predáva aj vo verzii „Marhuľová“, ktorú na trh uviedla v rámci jarnej kampane.