Kofila v kampani s novým claimom „Káva v čokoláde“ cieli na pozmenenú cieľovú skupinu, ktorou sú ženy v produktívnom veku 25 - 39 rokov. Keďže mnoho z nich má hektický život, Kofila im dáva návod, ako si nájsť aj chvíľku pre vlastnú radosť.
V minulosti sa značka zameriavala na mladšie cieľovú skupinu, ktorú sa snažila osloviť kampaňou nasadenou na letných festivaloch či na vysokých školách. V rámci kampane vytvorila šepciálny prístroj v dizajne tyčinky, ktorý nazvala Kofilomat.
Od aktuálnej kampane si Nestlé sľubuje zvýšenie predaja čokoládovej tyčinky. Pomôcť má k tomu aj to, že komunikácia ukáže nové príležitosti jej konzumácie.
Tyčinku profiluje výrobca ako súčasť každodenného kávového rituálu, emočný benefit, ktorý sa podobá privoňaniu k šálke kávy a so zveličením tiež o Kofile hovorí ako o alternatíve „kávy so sebou“.
Značka v rámci kampane hľadá aj nárvh na svoj nový obal pre limitovanú edíciu. Kofila prezlečie do špeciálneho balenia dva milióny kusov tyčiniek. Garantom a organizátorom súťaže je CzechDesign.
Kampaň od reklamnej agentúry Zaraguza je nasadená na internete a v mieste predaja. Hlavnými nástrojmi sú online video doplnené o bannery a sampling. Kampaň beží súčasne na slovenskom a českom trhu.