Súčasťou kampane je aj spot, ktorý je v prvej časti „legendou“ o vzniku minerálnej vlny a v druhej časti má za cieľ poukázať na inovácie, ktoré do segmentu zatepľovacích a izolačných materiálov Knauf Insulation prináša.
„Bola a je to pre nás výzva, pretože kampaň pripravujeme pre 14 európskych krajín,“ hovorí o kreatíve Marek Pajtáš, CEO agentúry MullenLowe GGK.
Ako približuje, spot bol vytváraný technológiou CGI. „V našom prostredí, ale aj širšom okolí je rozsahom použitia tejto technológie celkom nebývalý,“ opisuje agentúra. Produkčne za kampaňou stojí Alien Studio a réžie sa ujal režisér Roman Valent.
„Na kampani pracujeme takmer trištvrte roka a samotný spot sme intenzívne produkovali päť mesiacov. Idea sa síce nerodila ľahko, ale je až prekvapivo jednoduchá,“ uviedol kreatívny riaditeľ MullenLowe GGK Erik Reingraber
Dodáva, že spot vychádza z premisy, že ak ovce dávajú vlnu, tak minerálna vlna musí pochádzať z „kamenných baranov“. Podľa neho bolo rozhodnutie Knauf Insulation pustiť sa do tejto kampane odvážne a inovatívne.
Vizitka kampane
- Creative Director: Erik Reingraber
- Copywriter: Erik Reingraber, Roman Jurčák
- Art Director: Juraj Sapara, Marián Mihálik, Pavol Kornúcik
- Strategy Director: Robert Cyprich
- Account Manager: Marta Sekerková
- Réžia: Roman Valent
- Kamera: Martin Chlpík
- Strih: Marek Kráľovský
- Hudba: Matúš Široký
- Kostýmy: Dagmar Štefflová
- Maskér: Zuzana Paulini
- Produkčná spoločnosť: Alien studio
- Vedúci produkcie: Pal Pushkash, Erika Štefková