Komunikácia stavia na claime so slovnou hračkou „Daj si pauzu naRuby“ beží na Instagrame, YouTube a v kinách Cinestar a má za cieľ aktivizovať najmä mladých.
Realizácia sa opäť odohráva pod taktovkou agentúry Symbio. Pre novinku KitKat Ruby je charakteristická ružová čokoláda, ktorá sa vyrába z ružových kakaových bôbov. Podľa značky ide o „najväčšiu inováciu v cukrovinkovom priemysle od vynálezu bielej čokolády pred viac než 80 rokmi“.
„KitKat bola prvá značka, ktorá v roku 2018 predstavila Ruby čokoládu. Prelomový produkt podčiarkuje odhodlanie Nestlé rozvíjať svoje popredné medzinárodné cukrovinky po celom svete,“ vysvetľuje Adenike Gbadeboriová, brand managerka značky.
Ťažisko na Instagrame a YouTube
V kampani vychádza KitKat z názvu Ruby a využíva jazykové hračky. Chce tým ukázať, „ako novinka prevracia naruby nielen roky nemenné zákony vo výrobe sladkostí, ale aj princípy pauzy, s ktorou sa KitKat dlhodobo spája“.
V Českej republike a na Slovensku značka stabilne cieli na mladé publikum do 25 rokov, čo motivovalo rozhodnutie presunúť hlavné ťažisko kampane na Instagram a YouTube a tento mix doplniť kino reklamou v sieti multikín CineStar.
„Silu a relevanciu Instagramu pre našu cieľovú skupinu sme si vopred otestovali v rámci ongoing komunikácie, ktorú skúšame tohto roku prvýkrát a pomáha nám zvyšovať povedomie o značke aj mimo kampaňových období. Doterajšie výsledky nás utvrdili v tom, že urobiť z IG profile hlavný komunikačný nástroj značky bol dobrý krok,“ dopĺňa Klára Slavíková, Head of Social Symbio.
V ružovej sú aj sušienky Oreo
Letnú novinku predstavila aj značka sušienok Oreo z portfólia spoločnosti Mondelez. V produkte Oreo strawberry cheesecak kombinuje príchuť jahôd a krémového dezertu.
V rámci predstavovania novej príchute prišla značka Oreo aj s kampaňou „To sme my“ a podporou nepočujúcich ľudí.
Vznikla tak spolupráca s dvoma nepočujúcimi osobnosťami z Česka – tanečníčkou Michaelou Kosiecovou a Janom Emmerom, ktorý je známy ako „najkrajší nepočujúci muž sveta“. Spoločne vytvorili videá približujúce svet znakového jazyka.