Bezchybné asfaltky, sponzorované sieťou rýchleho občerstvenia. Takú možnosť ponúka starostom amerických miest značka Kentucky Fried Chicken. Návrh KFC znie: opravíme výtlky na cestách, no necháme na nich otlačené naše logo. Informovala o tom agentúra Reuters.

 

Pouličnou aktivitou chce KFC upozorniť na svoju silnú stránku: čerstvé kurence. Zákazník v KFC vždy dostane čerstvé mäso a po novom dostane od stravovacej siete aj čerstvo vynovené cesty.

KFC strieda gastronómiu za cestárstvo. Ide opravovať výtlky


Colonel Sanders z KFC sa dal na opravu ciest

 

Komunálnu aktivitu odštartovalo Kentucky Fried Chicken v stredu. Prvým kandidátom na obnovu ciest sa stal Louisville, rodné mesto KFC. Hlavám ďalších amerických miest zaslala spoločnosť list vyzývajúci na účasť v projekte. Výmole z ciest zmiznú štyrom z nich. Nasprejované logá populárneho fast-foodu, ktoré budú kompenzáciou za opravenie výtlkov, by mali po niekoľkých týždňoch zmiznúť tiež.

 

"Je to ideálny príklad, ako sa kreatívne odprezentovať a zároveň pomôcť samosprávam," cituje server Brandweek riaditeľa marketingu KFC Javiera Benita. Cestných výmoľov je podľa Brandweku v celých USA zhruba 350 miliónov.