Od marca je tak pre spotrebiteľov dostupná aj v klasických pollitrových fľašiach a plechovkách.
Spolu s produktovou novinkou pristúpila značka z pivovaru Heineken Slovensko aj k redizajnu celého portfólia, naposledy tak spravila pred siedmimi rokmi. Zmena sa prejavila v zjednodušení loga, čím sa značka snažila zdôrazniť keltskú helmu. Nový dizajn priniesol aj zvýraznenie samotného názvu značky a novým prvkom je zdôraznenie igrediencií v podobe klasov jačmeňa.
Uvedenie novinky sprevádza kampaň, ktorú značka nasadila v televízii, outdoore so zameraním na prémiové formáty, PR, instore visibilitou a POSM v mieste predaja.
„Televízny spot je imidžovým spotom pre značku Kelt z minulého roku, ktorý sme doplnili o tag-on s informáciou o novinke Kelt 12%,“ vysvetľuje brand manager značky Kelt Lenka Bačková.
Reklamná kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Creative Department.