Kelt uvádza na trh dvanástku. S novinkou prináša redizajn celého portfólia

Od marca je tak pre spotrebiteľov dostupná aj v klasických pollitrových fľašiach a plechovkách.

Spolu s produktovou novinkou pristúpila značka z pivovaru Heineken Slovensko aj k redizajnu celého portfólia, naposledy tak spravila pred siedmimi rokmi. Zmena sa prejavila v zjednodušení loga, čím sa značka snažila zdôrazniť keltskú helmu. Nový dizajn priniesol aj zvýraznenie samotného názvu značky a novým prvkom je zdôraznenie igrediencií v podobe klasov jačmeňa.

Uvedenie novinky sprevádza kampaň, ktorú značka nasadila v televízii, outdoore so zameraním na prémiové formáty, PR, instore visibilitou a POSM v mieste predaja.

„Televízny spot je imidžovým spotom pre značku Kelt z minulého roku, ktorý sme doplnili o tag-on s informáciou o novinke Kelt 12%,“ vysvetľuje brand manager značky Kelt Lenka Bačková.

Reklamná kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Creative Department.