Čo sa stane, keď spojíte pizzu a mužský pohlavný orgán? V tomto prípade reštaurácia s názvom Dick's Pizza. Na(ne)šťastie ide len o fiktívnu pizzeriu od agentúry Taxi Toronto. Spot pripravila pre internetové rádio SiriusXM v rámci podpory aktuálneho ročníka súťaže stand-up komikov. Ako by to vyzeralo, ak by si pizzeriu otváral komik, má ukázať práve video, ktoré sa dá pracovne nazvať aj - koľko vtipov o penise sa zmestí do jednej minúty.

Letecká spoločnosť Air New Zealand chce trochu zábavy na palube lietadla. A prečo nezabaviť cestujúcich vlastným karaoke, ktoré sa bude odohrávať v kokpite. A aby zábava nabrala na obrátkach, na karaoke v kokpite pozýva moderátora Jamesa Cordena, ktorý sa preslávil úspešnou nočnou šou.

Stella Artois v spolupráci s The Roots vytvorila video, ktoré má potenciál zaujať po hudobnej stránke. Spot je súčasťou konceptu Le Savoir, ktorá je platformou známou z Montrealu, New Yorku a z Buenos Aires. 

Nie všetky kampane z tohto obdobia pochádzajúce z dielne veľkých svetových značiek musia byť olympijské. Jednu takú ukázala značka Nike. Hlavnou hviezdou je mníška Madonna Buderová, ktorá sa postavila tvárou v tvár veľkej výzve. 

Nasledujúca reklama a o športe nechce hovoriť, ako to robia iní. Považuje to totiž za klišé. To, či to je dobrá cesta, alebo nie, musia posúdiť ľudia sami. Ale reklama má potenciál a nechýba jej ani myšlienka.

Zamýšľali ste sa niekedy nad takou samozrejmosťou, ako je napríklad to, prečo sa každý deň obliekame? Túto otázku si vo svojej kampani položila značka Uniqlo.

Reklamný spot od značky FiberFix dokázal získať za toto video získať viac ako tri milióny videní na Facebooku za jeden deň bez toho, aby si zaplatil mediálnu podporu. A možno práve päť minút vášho času bude vďaka tomu stáť za to.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.