Banková spoločnosť Santander predstavila kampaň, ktorá rozpráva príbeh o stratenom prasiatku. Je plné peňazí a pretĺka sa ulicami mesta až dovtedy, kým ho nedostanú do rúk deti a nerozbije sa. Zachráni ho však muž, ktorý sa postará o to, aby sa vrátilo ku svojej majiteľke.
Banka v reklame promuje svoj zákaznícky servis. Kreatívny koncept má na starosti agentúra Arnold Worldwide.
Automobilka Subaru postavila novú kampaň na žene, ktorá postupne rozpráva svoj životný príbeh. Spomína, kedy sa narodila, ako chodila do školy, kedy sa prvýkrát zaľúbila a našla si manžela.
Jej život však zmenila dopravná nehoda, ktorú prežila. A to je jeden z dôvodov, prečo je oddaná značke Subaru. Automobilka v kampani vyzdvihuje bezpečnosť jej vozidiel.
Ďalšia automobilka Volvo zas promuje svoj model V40 prostredníctvom reklamy, ktorá vyzerá ako videoklip. Hlavnou hrdinkou je žena, ktorá si zbalila veci a odišla od svojho partnera. Hraný spot je doplnený o animované motívy, s ktorými na ceste súperí.
L'oréal a reklamná agentúra McCann New York túto kampaň predstavili ešte na tohtoročných Zlatých glóbusoch. Jej tvárou sa stala Winona Ryder a jej vlasy. Reklama promovala produkt L'oréal Elvive a kariéru herečky porovnávala k poškodeným vlasom. Možno aj preto získala niekoľko negatívnych ohlasov od verejnosti.
Princess Cruises hovorí, že výletné lode nie sú iba miestom, ktoré je plné jedla a alkoholu. V krátkom filme spoločnosť ukázala, že ľudia sa na výletnej lodi môžu spojiť s prírodou. Pozorovať ju môžu aj priamo z paluby. Kampaň vytvorila agentúra Omelet.
Owen Wilson je tvárou najnovšej kampane pre značku Oreo vo Franczúzsku. V niekoľkých spotoch predstavuje cukrovinky divákom, pričom sa snaží hovoriť aj po francúzsky. Pri výrazoch, ktoré jeho slovná zásoba neobsahuje, neváha osloviť okoloidúcich ľudí. Kampaň pripravila agentúra Buzzman z Paríža.
Burger King vyzdvihuje svoj Whopper s hranolčekmi do nebies. Značka hovorí, že je taký dobrý, že aj samotný strážca vo väznici je ochotný kvôli nemu sedieť a pustiť väzňa na slobodu. Poriadna zveličenie je to, čo tejto reklame naozaj nechýba. A to je aj jej veľký plusový bod. Kampaň je nasadená vo Francúzsku.
Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.