Všetci rovnako museli zložiť kauciu vo výške 17-tisíc eur a dostanú ju späť len vtedy, ak sa im podarí získať aspoň dve percentá hlasov.
Pokúšajú sa o to aj predvolebnými spotmi, z ktorých srší nie len minimum finančných prostriedkov, ktoré si tieto strany môžu dovoliť vynaložiť na kampaň, ale aj veľká dávka amaterizmu a diletantstva. Klipy natáčané na chodbe, v krčme či v kuchyni vedľa rožkov si niekoľko dní pred voľbami našli cestu len k desiatkam či stovkám divákov. A je pravdepodobné že väčšinu z nich tvoria tí, ktorí sa na nich zabávajú.
Prinášame vám výber toho najlepšieho, čo sa pred voľbami na Youtube a Facebooku „urodilo“.
Videli ste podobnú bizarnú kampaň? Napíšte link medzi komentáre alebo pošlite na [email protected].
Priama demokracia "vyženie cigánov z parlamentu"
Žiadne uťahovanie opaskov, 350 eur mesačne od narodenia až do smrti
Súťaž o graficky najpríťažlivejší predvolebný spot vyhráva Koalícia spoločne za Slovensko
Súťaž o najlepšiu košeľu zas Ján Pavliš, volebný líder strany Odvaha - Veľká národná a proruská koalícia
10.1.2016Autor: Ján Pavliš ( https://www.facebook.com/PavlisJan )Odvaha-Veľká národná a proruská koalícia ( http://hnutieo2h.sk/ )
Posted by Odvaha - Veľká národná a proruská koalícia on Sunday, January 10, 2016
Ako sa agituje rezkou pesničkou z ulice ukazuje dvojka strany Odvaha - Veľká národná a proruská koalícia (od 0:16)
A tiež aj nefalšovaným entuziazmom... (od 0:28)
Toto sú tí kaviarenskí povaľači? (Vzdor - strana práce)
Punkáči proti mediálnej debilizácii (Vzdor - strana práce)
Ako definitívne zlomiť väz niekdajšiemu lídrovi pravice ukázala Marta Černá
MARTA ČERNÁ: PREČO PRÁVE SDKÚ-DS?MARTA ČERNÁ: PREČO PRÁVE SDKÚ-DS?Marta Černá objasňuje, prečo kandiduje za SDKÚ-DS:
Posted by SDKÚ-DS on Thursday, February 11, 2016
Borisa Kollára volí aj Severný pól a volili by ho aj deti (nielen jeho vlastné)