Aktualizácia: Rebrandingová kampaň poisťovne Generali Slovensko vyvrcholila. Kruh sa uzatvára - mladík, ktorý strašil divákov niekoľkosekundovými vstupmi do reklamných brejkov, opravoval televízor a elektrickým výbojom spustil vo vedľajšom byte mixér. Z neho odletela súčiastka a spustila pol minúty sériových reakcií. "Nikdy neviete, čo vám príde do cesty. Keby niečo, sme po celom Slovensku," znie na záver reklamy.

 

 

 

 


Zverejnené 1. októbra:

Ďalšia z tajomne sa tváriacich septembrových kampaní je prezradená - "počarbané" zastávky a rozladené "pirátske vstupy" do vysielania boli teasingom na rebrandingovú kampaň Generali Slovensko. Vznikne práve 1. októbra.

Od minulého týždňa sa v reklamných brejkoch slovenských televízií objavovali päťsekundové spoty so zrnitým obrazom. Ukazovali neznámeho muža, ktorý sedí vo svojej obývačke a ladí televízor. V prvých spotoch nič nehovoril, neskôr pribúdali ďalšie, v ktorých sa začal pýtať divákov, či ho počujú. Tento týždeň im pomocou odkazu napísaného fixkou na obrazovke oznamuje, že „1.10. príde k spojeniu.“ Rovnaký nápis je plagátoch na zastávkach vo viacerých slovenských mestách.

Nápisy na zastávkach

„Keby niečo 1.10. dôjde k spojeniu“ bola kampaň Generali Slovensko (aktualizácia o vyvrcholenie)

Spoty tajomnej kampane "1.10. príde k spojeniu"

Tento mesiac sa na Slovensku roztrhlo vrece s teasingovaými kampaňami, ktoré nechávajú ľudí čakať na svoje rozuzlenie. Už od konca leta okupujú billboardy nápisy ako "Onedlho budete visieť" a "Onedlho sa budú prať špinavosti". Celý ten čas nápisy dopĺňa aj dôvetok "Buďte v strehu".

Pred týždňom bola tiež zodpovedná otázka "Kto je Oskar". Záhadne sa tváriaca kampaň s tvárou muža s grimasou je reklamou na Škoda Auto. Viac informácií.