To aspoň tvrdí tohtoročný slogan známeho kreatívneho festivalu reklamy Clio Awards 2008. Posúďte sami, či ocenené práce kategórie outdoor majú na to, aby sa stali reklamnými legendami, alebo len na porotu v Miami na Floride príliš pálilo slnko.

Každá legenda sa začína s Cliom


Ravensburger Puzzle využila na svoju reklamu kopy stavebného odpadu, ktoré ostávali v meste po búracích prácach. Uprostred nich umiestnila maketu obalu svojho produktu – puzzle známych budov. Striebro pre Scholz & Friends Group.



Každá legenda sa začína s Cliom


Sieť zábavných parkov Six Flags prerobila outdoorové nosiče tak, aby pripomínali ich atrakcie. Zlato pre School of Visual Arts.



Každá legenda sa začína s Cliom


Známe plážové šľapky s jedným ramienkom Havaianas upozornili na svoju novú farebnú kolekciu umiestnením obrovských 3D ramienok na fasády pomaľovaných budov. Zlato pre BBDO New York.



Každá legenda sa začína s Cliom


Kuriérska spoločnosť Deadline Couriers potrebovala na svoju komunikáciu presnosti a dodržiavania termínov jediný bilbord. Umiestnila naň displej s textom, že po uplynutí odpočítavania tento outdoor vybuchne. Po pár dňoch a vzbudení záujmu médií sa tak stalo na sekundu presne. Zlato pre Colenso BBDO Auckland.



Každá legenda sa začína s Cliom


Ako odkomunikovať to, že v McDonald’s nájdete skutočne čerstvý šalát? Na bilbord jednoducho napíšete čerstvý šalát čerstvým šalátom. Striebro pre Leo Burnett Chicago.