To aspoň tvrdí tohtoročný slogan známeho kreatívneho festivalu reklamy Clio Awards 2008. Posúďte sami, či ocenené práce kategórie outdoor majú na to, aby sa stali reklamnými legendami, alebo len na porotu v Miami na Floride príliš pálilo slnko.
Ravensburger Puzzle využila na svoju reklamu kopy stavebného odpadu, ktoré ostávali v meste po búracích prácach. Uprostred nich umiestnila maketu obalu svojho produktu – puzzle známych budov. Striebro pre Scholz & Friends Group.
Sieť zábavných parkov Six Flags prerobila outdoorové nosiče tak, aby pripomínali ich atrakcie. Zlato pre School of Visual Arts.
Známe plážové šľapky s jedným ramienkom Havaianas upozornili na svoju novú farebnú kolekciu umiestnením obrovských 3D ramienok na fasády pomaľovaných budov. Zlato pre BBDO New York.
Kuriérska spoločnosť Deadline Couriers potrebovala na svoju komunikáciu presnosti a dodržiavania termínov jediný bilbord. Umiestnila naň displej s textom, že po uplynutí odpočítavania tento outdoor vybuchne. Po pár dňoch a vzbudení záujmu médií sa tak stalo na sekundu presne. Zlato pre Colenso BBDO Auckland.
Ako odkomunikovať to, že v McDonald’s nájdete skutočne čerstvý šalát? Na bilbord jednoducho napíšete čerstvý šalát čerstvým šalátom. Striebro pre Leo Burnett Chicago.