„Za nespravodlivo povýšených kolegov, za ‚prosím, doplňte papír‘, za všetky chyby 404, za zápchy bez príčiny aj tie s príčinou, za... Dosaďte si to svoje, za čo si zaslúžite bezstarostnú vylihovačku podľa svojho gusta,“ uvádza Satur k novej kampani.

Ťažiskom kampane cestovnej kancelárie sú 30 a 20-sekundové spoty, ktoré sú nasadené v televízii od začiatku januára. Dopĺňajú ich aj online spoty nasadené na sociálnych sieťach. Na pláne má aj spustenie súťaže.

Aj kreatívci z agentúry Wiktor Leo Burnett si znenie reklám prispôsobili a zamysleli sa nad tým, za čo všetko si zaslúžia dovolenku oni.

Za všetky katnuté budgety, za všetky spoty zo Shutterstocku, za nezmyselné spájania konceptov A, B aj C. Za zle pochopené briefy, zrušené produkcie a zbytočne prepálené hodiny. Za ‚spravte to virálne‘ a za ‚je to super, ale...‘ píšu s nadsázkou zástupcovia agentúry.

Vizitka kampane

  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett
  • Creative Director: Martin Motáček
  • Strategy Director: Vladimír Lefik
  • Art Director: Tomáš Galajda
  • Copywriter: Marián Balog, Lucia Kekeňáková, Martin Motáček
  • Account Manager: Eva Kučerová, Stanislava Brezániová