Kaufland zásadne mení koncept privátnych značiek - ruší Vian či Stillu

Sieť predajní Kaufland zásadne mení koncept privátnych značiek. Všetky doterajšie značky pre potraviny či spotrebný tovar nahradí jedna spoločná – K-Classic.

Kaufland predstavil značku v máji vo všetkých predajniach. Pod logom K-Classic sa budú predávať takmer všetky tovarové skupiny: mliečne, mraziarenské výrobky, cukrovinky, konzervy, cestoviny, šťavy, krmivo pre zvieratá, textilný či spotrebný tovar.

Nemecký Kaufland dosiaľ pracoval s rôznymi privátnymi značkami ako Vian, Stilla, Katy či Vita Star. Tieto budú postupne nahradené spoločnou značkou K-Classic.

Kaufland zásadne mení koncept privátnych značiek - ruší Vian či Stillu

Firma tvrdí, že „nepôjde iba o rebranding značky, ale zákazníkom ponúkneme aj kvalitatívne hodnotnejšie výrobky.“ Firma v tlačovej správe zdôrazňuje vyššie požiadavky na výrobu a kvalitu svojich produktov.

Kaufland pri produktoch K-Classic zároveň sľubuje záruku najnižšej ceny v meste. „Pri kvalitatívne porovnateľných výrobkoch nemá žiadny iný konkurent v meste nižšie ceny,“ uvádza spoločnosť, čo pod touto zárukou myslí.

Viaceré privátne značky, ktoré sa „nepriznávajú“ k hlavnej značke predajne, mávajú najmä diskontné predajne ako Lidl. Billa či Hypernova pracujú s jednou či dvomi hlavnými privátnymi značkami (Clever, Albert, Euro Shopper), Tesco či Coop majú niekoľko radov produktov, ktoré nesú aj názov obchodnej siete.

Kaufland pôsobí na Slovensku od roku 2000, v súčasnosti tu má 40 predajní.