„Kampaň pobeží v televíziách, online, printoch, OOH, POS a direct maile,“ doplnil pre Mediálne.sk Martin Gärtner z marketingu spoločnosti Kaufland. Okrem Slovenska kampaň prebieha aj v Nemecku, Rumunsku, Bulharsku, Poľsku, Českej republike a v Chorvátsku.
Kampaň odkazuje na klasickú situáciu, keď sa počas sviatkov stretnú rodinní príslušníci a namiesto pohody to vyústi do hádok, konfliktov a nepríjemností.
Kaufland v televíznom spote odpovedá na otázku, ako sa dajú napriek tomuto riziku dosiahnuť harmonické vianočné sviatky.
V spote sa pri jednom stole stretávajú početné zdanlivo protichodné charaktery, ktoré v reálnom živote nemajú nič spoločné. Predsa však jedia spolu pokojne. Posolstvom teda je: „Kto sa dobre naje, ten sa neháda“.
Kampaň vytvorila reklamná agentúra Heimat Berlin. Nákup reklamného priestoru pre spoločnosť zabezpečuje na Slovensku mediálna agentúra Unimedia.
Kaufland podobne ako Lidl patrí do nemeckej skupiny Schwarz a dlhé roky patria k najväčším inzerentom na slovenskom reklamnom trhu.