Hlavnými tvárami viac ako minútového spotu sa stala dvojica Peter Marcin a Andy Kraus, známi zo seriálu Susedia ako László a František. Novú sériu seriálu začne vysielať na svojich obrazovkách televízia Markíza od nového roka.
„Dvojicu sme sa rozhodli prizvať na základe globálneho vianočného konceptu Kauflandu, ktorého hlavnou myšlienkou je, že ‚Kto sa dobre naje, ten sa neháda‘. Hľadali sme teda dvojicu postáv, ktoré verejnosť pozná ako ‚konfliktnú‘ – tak ako sú aj postavy Františka a Lászla v populárnom seriáli Susedia,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk managing director z Respect APP Katarína Adamkovič.
Na lokálnej verzii vianočnej kampane pracovala agentúra Respect APP, ktorá so značkou Kaufland spolupracuje dlhodobo. Autorom konceptu globálnej kampane je reklamná agentúra Heimat Berlin.
Okrem televízie a online tieto Vianoce Kaufland nasadil reklamu v printe, outdoore a prostredníctvom POS materiálov či direct mailu. Globálna kampaň okrem Slovenská beží v Nemecku, Bulharsku, Rumunsku, Poľsku, Českej republike a v Chorvátsku.
Reťazec v kampani odkazuje na klasickú situáciu z mnohých domácností, keď sa počas sviatkov stretne rodina a namiesto pohody a zábavy sa celá situácia obráti na hádky, konflikty alebo nepríjemnosti.