Súčasťou kampane je televízny spot, v ktorom pokladníčka s ľahko erotickým podtónom rozdáva stieracie žreby. Hryzením si do pery a náznakom odopínajúceho sa výstrihu prejavuje zrejme svoju radosť z nákupu zákazníka.
Náklonnosť k zákazníkovi stúpa so zvyšujúcim sa účtom, až mu s dosiahnutím sumy 15 eur odovzdáva srdce. Nadšenie predavačky podporuje tlkot srdca vytvorený zvukom čítačky cien tovarov.
V závere spotu sa v kampani objaví aj spevák Martin Madej, s ktorým je do kampane zapojených aj ďalších päť celebrít. Medzi nimi sú herci, spevák a športovkyňa, konkrétne mená zatiaľ agentúra neuvádza.
Kaufland si v reklame ponechal pieseň Svieže rána od Družiny, v tomto prípade v inštrumentálnej verzii. Rozsiahlu kampaň Z lásky k Slovensku s motívom skladby spúšťal reťazec na Slovensku na začiatku minulého roka. Koncept pripravoval nemecká agentúra Glanzer + Partner. Ďalšie spoty pre Kaufland pripravoval Respect APP.
Spotrebiteľská súťaž, ku ktorej viaže aktuálna kampaň, trvá od 14. júla do 5. októbra tohto roku a je rozdelená na šesť súťažných kôl.
„Kaufland sa rozhodol komunikovať súťaž aj prostredníctvom šiestich celebrít, ktoré budú výhercov 160-eurových nákupov a auta žrebovať. Preto je druhá časť spotu venovaná práve celebritám, ktoré prinášajú informácie o termínoch žrebovania,“ vysvetlil pre Mediálne.sk Róbert Slovák z Respect APP.
Kaufland mal v úvode leta aj ďalšiu reklamnú kampaň nazvanú „Rytier v Kauflande“, ktorá bola nasadená výlučne do online prostredia.