Kaufland aj v tomto roku opäť podporil terénne sociálne služby Slovenského Červeného kríža, ktoré sa venujú preprave sociálne znevýhodnených občanov a ľudí v núdzi.

Prevažne ide o osamelé matky s deťmi, seniorov či ľudí so zdravotným postihnutím. Kúpou niektorého z výrobkov privátnych značiek Kauflandu im ľudia pomôžu zjednodušiť život.

Minulý rok sa vďaka tejto aktivite podarilo pre terénne sociálne služby zakúpiť päť nových áut.

Na odkomunikovanie tohto projektu vytvorila agentúra Respect APP kampaň, v ktorej ukazuje, aké je dôležité pomáhať ľuďom v núdzi.

V televíznom spote je zobrazené, ako sa spojí celé susedstvo, aby dobudovali automobilový prejazd ponad potok pre nevládnu babičku.

Kaufland uviedol kampaň pre svoj CSR projekt, podporuje vlastné značky

Zdroj: Respect APP

Spot emotívnym spôsobom opisuje situáciu ľudí, ktorí si sami nevedia pomôcť a sú odkázaní na iných. Okrem televízie je kampaň nasadená aj v rádiu, v tlači a na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane

  • Klient: Kaufland Slovenská republika
  • Agentúra: Respect APP
  • Creative director: Mario Poór
  • Art director: Michal Dvorský, Róbert Vizváry
  • Copywriter: Šimon Gál, Mirka Tibenská
  • Account manager: Romana Otočková, Lucia Bocová
  • Produkcia: Protos Productions
  • Réžia: Michael Baumbruck