Okrem týchto zmien ľudí čakajúcich na autobus „hreje“ obrazovka s krbom, v ktorom horí oheň. Tá je v zastávke pripojená namiesto tradičného citylightu. Na „stenách“ visia obrazy a okoloidúcich „víta“ bradatý Santa vetou „Cíťte sa u nás ako doma“.
Kaufland nezanedbal ani strechu svojej obývačky. Položil na ňu vrecia so svojím logom plné „darčekov“ spolu s nákupným vozíkom so zabalenými balíčkami.
Zdroj: Kaufland
Kaufland vianočná zastávka Zdroj: Kaufland
O kreatívne riešenie sa pre reťazec postarali Tomáš Chmelár a Ernest Nagyidai spolu s kolegami z agentúry Null. „Sme veľmi radi, že sa našej agentúre podarilo vniesť na autobusovú zastávku čaro Vianoc,“ uviedla Barbora Nagyidaiová, PR&account director Nullu.
V aktuálne prebiehajúcej vianočnej kampani sa Kaufland pasuje do role „Oficiálneho dodávateľa Vianoc“. V spote odhaľuje tajomstvá Santa Clausa a približuje jeho život v období sviatkov.
Kaufland tiež spustil kampaň „Darujte úsmev dvakrát“, v ktorej sa spojil so Spoločnosťou priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar. V období pred sviatkami ponúka zákazníkom adventný kalendár, ktorého kúpou podporia práve deti v domovoch.
Zastávky sú obľúbené
Kaufland nie je prvou spoločnosťou, ktorá využila autobusovú zastávku ako reklamný priestor. Aj v slovenských mestách je príkladov na komerčné využitie tohto priestoru viacero.
Minulý rok sa pred Vianocami pre rovnaký krok rozhodol napríklad Samsung. Ten vyzdobil viacero zastávok, jednu na bratislavskom Námestí SNP.
V apríli tohto roka zas pribudol na zastávke Zochovej v Bratislave nadrozmerný motýľ z dielne Huaweiu. Zastávka v novom šate podporovala propagáciu nového smartfónu Huawei z radu P20.
Ešte pred dvoma rokmi využila tento typ outdoorovej reklamy aj Západoslovenská energetika, ktorá zo zastávky na Námestí SNP spravila obývačku s Wi-Fi zónou.