V dvoch animovaných spotoch zákazníkom pripomína výhody a pridanú spoločenskú hodnotu nakupovania vo svojich predajniach. Kampaň vychádza z dlhodobého kreatívneho konceptu „Z lásky k Slovensku“, ktorý značka predstavila začiatkom minulého roka.

V prvom spote reťazec ukazuje, ako šetrí energiu pre ochranu planéty alebo daruje potraviny tým, ktorí to potrebujú. V spote tiež vyzdvihuje svojich zamestnancov, ktorí sú darcami krvi.

V druhom spote Kaufland odkazuje na nákupy čerstvých potravín s prevahou slovenských produktov. Spoločným znakom oboch spotov je výzva k hlasovaniu v ankete Obchodník roka.

Na premiérovej kampani pre Kaufland na Slovensku pracovala nemecká agentúra Glanzer + Partner Werbeagentur GmbH Stuttgart.

Aktuálnu kampaň vytvorila slovenská reklamná agentúra Respect APP, ktorá svoj prvý reklamný spot pre Kaufland pripravila v lete minulého roka v rámci narodeninovej kampane.

15 rokov na Slovensku

nasa spolupraca s Kauflandom zacina tymto promospotom. tesime sa na nove vyzvy,)

Posted by Respect APP on Jueves, 27 de agosto de 2015

Cieľom dlhodobej kampane „Z lásky k Slovensku“ je podpora komunikácie slovenských výrobkov, posilnenie značky a imidžu reťazca. Kaufland sa chce prostredníctvom kampane odlíšiť od konkurencie a zdôrazniť svoje silné stránky a výhody, ktoré ponuka zákazníkom a zamestnancom.