Cieľom kapane „Z lásky k Slovensku“ je okrem podpory slovenských výrobkov aj snaha reťazca posilniť značku a pozitívny imidž. Kaufland sa chce prostredníctvom kampane rovnako odlíšiť od konkurencie a zdôrazniť svoje silné stránky a výhody, ktoré ponúka svojim zákazníkom či zamestnancom.
Zábery v televíznom spote patria slovenskej prírode a claimu celej kampane. Ženský voice-over v televíznom spote spieva skladbu o úrode, ktorá zaplní celý stôl. Reťazec tiež ukazuje spôsob prípravy svojich vôd, či údenín alebo syru.
„Po prvý raz v histórii slovenského Kauflandu budú súčasťou kampane aj reklamné televízne spoty. Budeme tak ešte viditeľnejší. A o to viac musíme byť aj dôveryhodní. Svojou prácou, svojím konaním a svojím správaním musíme vo filiálkach, logistike aj centrále každý deň dokazovať, že svoje záväzky berieme vážne,“ hovorí v tlačovej správe hovorca Kauflandu Martin Gärtner.
Kampaň z dielne reklamnej agentúry Glanzer + Partner Werbeagentur GmbH Stuttgart bude počas celého roka nasadená okrem televízie v outdoore a online prostredí a bude tiež prebiehať prostredníctvom POS materiálov a direct mailov.
Obdobná kampaň prebieha aj na českom trhu, pričom slovenská vlajka z televízneho spotu je vymenená za českú. Rovnako je pozmenený aj headline kampane na „Z lásky k Česku“.