Kafland sa v komunikácii odvoláva na dva prieskumy. Prvý je od spoločnosti Kantar TNS nazvaný Hitparáda obchodných reťazcov z mája tohto roka zrealizovaného na vzorke tisíc respondentov. Podľa toho má reťazec „najširší sortiment, vynikajúcu čerstvosť potravín a výhodné ceny“.
Druhým je prieskum od agentúry Gfk z júla 2018. Ten ukázal, že ponúka „v priemere najviac vystavení slovenských a lokálnych výrobkov“. Práve na tieto štyri atribúty sa reťazec rozhodol v novej kampani zamerať.
Jednotlivé oblasti Kaufland komunikuje formou kreatívnych vizuálov a televíznych spotov. Diváka majú preniesť do troch rôznych svetov a príbehov a poukázať na jednotlivé benefity.
Kampaň je spustená od štvrtka v 360-stupňovom mixe okrem rádia, potrvá do 9. októbra. Za novým spotom nazvaným Rande aj ďalšími dvoma – Retro a Rozprávka – stojí agentúra Respect APP. Produkciu mala na starosti spoločnosť Hitchhiker Films.
Podľa hovorkyne Kauflandu Lucie Langovej chce reťazec „zábavným a zrozumiteľným spôsobom“ predstaviť svoje hlavné silné stránky a ukázať, že v ňom „dokáže nakúpiť skutočne každý a všetko, čo potrebuje“.
„Preto nás zároveň veľmi teší, že zákazníci pri svojich nákupoch toto všetko vnímajú a my môžeme ukázať, že nejde iba o frázy,“ dodala L. Langová.
Zdroj: Kaufland
Zdroj: Kaufland