„Cieľom komunikácie je upozornenie na zavedenie nových značiek piva na predajné pulty a propagácia pútavou a zaujímavejšou formou pre spotrebiteľa,“ vysvetlila pre Mediálne.sk špecialistka na online reklamu zo spoločnosti Kaufland Zuzana Haladejová.

V úvode kampane reťazec odhalil prvé video, v ktorom sa hlavným hrdinom stal rytier. Ten v priestoroch predajne neprestajne niečo hľadal, ale nevedel to nájsť. Súťažiaci si mohli po zhliadnutí videa tipnúť a vybrať z troch možností, čo asi postava zo spotu hľadala.

Súčasťou prvej fázy kampane bola súťaž o postup do žrebovania o grilovačku na účet Kauflandu. Úvodná časť kampane prebiehala do 23. júna, následne na ňu reťazec nadviazal pokračovaním, kde všetko odhalil.

Ukázalo sa, že rytier hľadal v Kauflande privátnu značku piva Leonsteiner. Do predaja však reťazec okrem vlastného piva uvedie aj nemecké značky Stephans Bräu a Ambos.

Súčasťou online komunikácie boli bannery umiestnené na webe spoločnosti aj reklamný spot nasadený na Instragrame a Facebooku.