Na bilbord, webovú stránku a fanušíkovskú stránku na Facebooku Pijeme.sk so spomínaným vizuálom poslalo Rade sťažnosť občianske združenie Fórum Pi s rozumom Slovensko.
Podľa neho táto reklama zobrazovala a podporovala nezodpovednú konzumáciu alkoholu vo veľkom množstve a vytvárala dojem, že alkohol napomáha športovej výkonnosti, keďže zobrazuje hokejistu v akcii.
Pokračuje, že reklama v podobe bilbordu zobrazuje konzumáciu zo športovej fľaše a vo veľkom množstve. Aj keď v danom prípade nezobrazuje konkrétnu fľašu alkoholu, vizuál priamo odkazuje na web subjektu, ktorý ponúka službu expresnej dodávky alkoholu. Navyše na predmetnej webstránke je už športová fľaša nahradená fľašou vodky.
Fórum tiež namietalo, že v rámci reklamy bolo použité jeho logo, avšak Pijeme.sk nie je členom predmetného združenia a o možnosť použitia loga nepožiadalo, ani o tom neinformovalo. V danom prípade podľa sťažnosti zadávateľ zneužíva ochrannú známku a poškodzuje dobré meno a dlhoročný imidž združenia.
Vizuál Pijeme.sk Zdroj: Facebook.com
Vo vzťahu k vizuálu bilbordu AK RPR rozhodla, že
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?