O vznik kampane sa postaralo marketingové oddelenie Zoznamu v spolupráci s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi a produkčnou spoločnosťou Playground 13. Jej súčasťou je aj televízny spot, ktorý znázorňuje netradičný pracovný pohovor.
Zástupca firmy záujemcovi najprv menuje benefity, ktoré ho na danej pozícii čakajú. Po upozornení sa zrazu zastaví a položí otázku „Kde vidíte kôprovú o päť rokov?“. V obehu bude nasadená pôvodná 30-sekundová a skrátená 10-sekundová verzia.
„Posolstvo kampane je, že uchádzači o prácu sa viac nemusia báť takejto ‚pohovorovej grotesky‘, pretože už keď posielajú svoje CV na pracovný inzerát, vedia okrem ‚omáčok‘ aj približnú mzdu. Ak je človek s platom spokojný, začne sa hlbšie zaujímať aj o benefity a prvky firemnej kultúry. Veď ‚omáčky‘ dotvárajú celú chuť,“ uviedla pre Mediálne.sk Andrea Mlynárová PR & Marketing manager spoločnosti Zoznam.
Zdroj: Facebook / MUW Saatchi & Saatchi
Kariéra.sk vyzdvihuje aj svoju novú funkciu – platový filter. „Ak mám jasnú predstavu o minimálnej mzde, za ktorú som ochotný ponúknuť svoju prácu trhu, nebudem sa musieť preberať desiatkami inzerátov, na ktoré by som nereagoval. Platový filter je len teda zjednodušenie a väčší komfort pri browsovaní inzerátmi,“ približuje A. Mlynárová.
Kampaň pracovného portálu „Bez omáčok“ pobeží do konca roka. Okrem televízie je nasadená aj v OOH, rozhlase, printe a online.
Vizitka kampane
- Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
- Creative director: Jakub Kuvik
- Strategy director: Klaudia Linkeschová
- Copywriter: Ivana Polohová
- Art director: Veronika Holaňová
- Account manager: Tatiana Hrutková, Zuzana Blažeková