„Česi a Slováci patria v rámci Európy k jedným najnezdravšie žijúcich národov. Okrem fajčenia a nadmernej konzumácie alkoholu k tomu prispievajú aj obľúbené kalorické jedlá a nedostatok pohybu. Najčastejším argumentom, prečo sa ľudia v Čechách a na Slovensku nehýbu, je nedostatok času,“ vysvetľuje Rexona svoj zámer.
Spojila sa preto s českou Zaraguzou a Rytmusom a rozhodla sa ukázať, že pohyb nie je len čas strávený vo „fitku“. Raper najprv na svojom Instagrame a Facebooku oznámil, že sa chystá otvoriť najväčšie fitnescentrum v strednej Európe.
Cieľom bolo vzbudiť zvedavosť a záujem verejnosti. „Vzhľadom na to, že sa Rytmus v poslednej dobe aktívne venuje pohybu, správu okamžite prebrali rôzne české aj slovenské médiá a ľudia riešili, v ktorom meste ho otvorí, kedy a koľko bude stáť vstup,“ približuje značka.
O pár dní nato však Rytmus zverejnil hero spot, v ktorom napokon predstavuje svoje „fitko“, teda mesto. Rexona tvrdí, že prvé čísla, reakcie fanúšikov aj sentiment v komentároch svedčia o tom, že jej spojenie s Rytmusom sa vyplatilo.
Súčasťou kampane Rexony, ktorá spadá pod spoločnosť Unilever, sú okrem hero spotu aj ďalšie videá s Rytmusom, ktoré koncept rozvíjajú, bannerová kampaň, citylighty, špeciálne inštalácie na zastávkach MHD a obsah pre social, ktorý pracuje s ostatnými hercami zo spotu.
O réžiu sa postaral Roland Wranik, o kameru Anna Smoroňová a fotenie mali pod palcom Jakub Klimo a Jakub Augustinský. Produkčne kampaň zastrešila agentúra Hitchhiker Films, mediálne agentúra Mindshare.
Zdroj: Zaraguza
Zdroj: Zaraguza
Vizitka kampane
- Klient: Unilever / Rexona
- Reklamná agentúra: Zaraguza CZ
- Creative director: Michal Pastier
- Creative Team Leader: Martin Krafčík
- Copywriter: Martin Krafčík, Bára Šimoníková
- Strategy: Roman Biath
- Art Director: Václav Kudělka, Tereza Talichová
- Account Manager: Anna Nedelská
- Produkčná agentúra: Hitchhiker
- Mediálna agentúra: Mindshare