V sérii viacerých spotov operátor ukazuje neštandardný obraz rodiny, v ktorej „velia“ deti, hlavne v oblasti rodinných financií. Vedia si všetko efektívne vypočítať a vďaka svojej šikovnosti nestratia ani jeden cent.

„Prišlo nám zaujímave postaviť deti do polohy, v ktorej by ich divák nečakal. Nie sú to tie sladké reklamné deti, ale zodpovedné, spoľahlivé a veľmi vážne stvorenia, ktoré sa správajú naozaj neštandardne nedetsky. Práve touto prehnanou polohou sme chceli diváka v reklamnom brejku vyrušiť a zaujať,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk account manažérka z agentúry Wiktor Leo Burnett Daniela Árpová.

Ako ďalej dodáva, tento koncept ponúkol agentúre kreatívne riešenia pre komunikáciu celého portfólia produktov operátora. „V každom spote dokážu deti svojim ‚divným‘ správaním a novým riešením znova a znova prekvapiť,“ vysvetľuje.

Orange kampaň nasadil ako klasickú nadlinkovú komunikáciu, ktorá beží prostredníctvom televíznych spotov a outdooru. Je tiež podporená radou online formátov – od klasických preroll spotov cez bannerovú kampaň.

Kreatívny koncept kampane vytvorila agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá sa o komunikáciu značky stará dlhodobo.