Absolútny víťaz súťaže bude predstavený na konferencii TREND Marketing Summit 2014, ktorá sa uskutoční 12. júna v Bratislave. (Viac o konferencii a jej programe tu)
Finalistov a víťazov druhého ročníka súťaže TREND Kampaň roka vyberie okrem vás odborná porota (v zložení Radoslav Augustín (Petit Press), Tomáš Czwitkovics (TREND), Zora Husarčíková (Nehera), Pavol Kubán (SCR Interactive), Veronika Pizano (Piano Media), Zuzana Mistríková (Rada pre reklamu) a Marián Jaslovský (Mindshare).
Nominované kampane sú víťazné práce pravidelnej ankety týždenníka TREND a Mediálne.sk Kampaň mesiaca.
Deadline pre hlasovanie je piatok 6. jún 2014 12:00.
Jeden / jedna z hlasujúcich získa na základe žrebu ročné digitálne predplatné týždenníka TREND.
Nominované kampane za rok 2014
Pripravujeme sa na budúce víťazstvá - Orange Slovensko
Pripravujeme sa na vašu návštevu - ZOO Bratislava
Deň otcov s Oreo - Kraft Foods
Print udrie do očí - Asociácia vydavateľov tlače
Supermarketová šmolhystéria - Tesco Stores
Paulus vs. Ihnačák - Lidl
Mamičkine dobroty - Coop Jednota
Nadácia pre deti Slovenska - Hodina deťom
Japonské teplošky - Hakugen Warmers
Deezer vám zlepší deň - Slovak Telekom
Málo/Veľa - Slovenský Červený kríž