Po prvých komunikačných náznakoch, kedy sa ešte v septembri z bilbordov bez označenia zadávateľa ozývalo „Poď do štvorky“ alebo „Byť štvorkárom sa oplatí“, predstavila 4ka kampaň, ktorá má značku čo najviac zviditeľniť u čo najviac spotrebiteľov.
Hlavnou témou headlinov naďalej ostáva číslo 4, pričom vizuály operátor doplnil o dievčatá, hipstera, mamičky alebo staršiu dámu.
Zdroj: Roland Torsten Advertising
„Prvou úlohou bolo zvýrazniť číslo 4, aby sa tak jednoducho vryla do pamäti značka operátora. Preto sa počas teasingu aj počas launchu stále spomína číslo 4 v headlinoch, ako aj v cenových výhodách pre nového zákazníka,” uviedol pre Mediálne.sk kreatívny riaditeľ z agentúry Roland Torsten Advertising Torsten Ondrejovič.
Kampaň sa podľa jeho slov zameriava na čo najširšiu cieľovú skupinu a v rámci nej sa cielenými obchodnými ponukami prihovára aj k niektorým špecifickým cieľovkám.
„Snažili sme sa celkovou vizualitou nášho konceptu maximálne odlíšiť od konkurencie a vytvoriť takzvaný svet 4ky - príjemné prostredie, do ktorého sú hlavné postavy vsadené, vytvára dojem miniatúry krajinky, Slovenska s domčekmi, poštou a s veselými ľuďmi,” dodáva.
Na vizuáloch sa objavili aj stavby charakteristické pre štáty EÚ – bruselské Atomium alebo šikmá veža v Pise, ktorými značka komunikuje volania do zahraničia.
Kampaň z dielne agentúry Roland Torsten Advertising je nasadená prostredníctvom OOH nosičov, TV spotov, internetových bannerov, inzercií a POS materiálov na pobočkách Slovenskej pošty a SWAN centier. Značka naplánovala aj dve 10-sekundové sponzoringové upútavky v relácii Česko Slovensko má talent.
Len niekoľko dní po štarte 4ky sa ozvala konkurencia. FunFón na Facebooku predstavil online kampaň, v rámci ktorej majú používatelia a zákazníci sami rozhodnúť o jeho nových nižších cenách. Ostatní operátori zatiaľ na nového hráča na trhu priamo nereagovali. Viac informácií.