TV SPOT 9/15

Sporenie pre deti

Hodnotenie: 3,33
Zadávateľ: Slovenská sporiteľňa
Agentúra:Creo/Young&Rubicam


2. miesto

Pevný internet zadarmo (Reportéri)

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


3. miesto

Maestro Oštiepok

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: McDonald's
Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov je 5)

ORANGE (reportéri) MCD SLSP ORANGE (vŕtačka)
Pavol Kubán 3 3 3 3
Veronika Pizano 3 2 3 4
Zora Husarčíková 1 3 4 2
2.33 2.67 3.33 3

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

PRINT

ONLINE

OUTDOOR

KAMPAŇ  

Sporenie pre deti

Slovenská sporiteľňa v septemberovej Kampani mesiaca zabodovala so svojou vesmírne ladenou kampaňou. Zvíťazila v kategórii TV spot.

Cieľom kampane, v ktorej ani tentokrát nechýbala známa rodina z predošlej komunikácie, bolo informovať o nových produktoch.

Kampaň na podporu témy sporenia tvorili dva samostatné televízne spoty, ktoré sa vzájomne prelínali. Ako prvý bol on air víťazný spot zameraný na sporenie pre deti nazvaný Raketa, neskôr naň nadviazal spot zameraný sporenie na bývanie s názvom Izba.

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Creo/Young&Rubicam využívala okrem televízie aj komunikáciu nasadenú v online, outdoore, printe a kine.

„Výnimočné na tejto kampani bolo vydanie špeciálnej rozprávkovej knižky o Pejkovi, ktorú sme dávali ku každej založenej detskej vkladnej knižke. Na jej tvorbe sa podieľala pätica úspešných slovenských spisovateľov,“ uviedol pre Mediálne.sk vedúci oddelenia marketingu Slovenskej sporiteľne Roman Matulík.

Vizitka tvorcov

creative director Erik Reingraber z Creo / Young & Rubicam:

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Vyštudoval som činohernú réžiu a k reklame som sa dostal tak, že som si robil reklamu na vlastné predstavenia :)

Kampaň mesiaca - TV spot 9/15

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Inšpiráciu nachádzam prakticky všade v tom čo čítam, čo počujem, vidím a v neposlednom rade aj čo žijem.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Najlepšia je vždy tá, ktorú práve robím, ale čo sa týka ocenení asi Hyundai ix1.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Tak na toto neviem odpovedať. Skôr ma naučila to, že si viac dokážem vážiť čas.

Čo robíte, keď nepracujete?

Trávim čas s rodinou.