TV SPOT 9/14

Čím vyšší úver, tým nižší úrok

Hodnotenie: 3,21
Zadávateľ: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP


2. miesto

Starať sa jej výhra

Hodnotenie: 2,8
Zadávateľ: Nadácia Socia
Agentúra: Creative Department


3. miesto

Ži ako Fun Rádio

Hodnotenie: 2,5
Zadávateľ: Fun Rádio

Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov je 5)

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

PRINT

ONLINE

RÁDIO

OUTDOOR

KAMPAŇ  

PSS vyhrala s lišiackym spotom

Tentokrát v kategórii TV spot zabodoval spot z bankového sektora. Prvá stavebná sporiteľňa spolu s reklamnou agentúrou Respect APP stavila na svojho „prefíkaného“ lišiaka, ktorý zaujal odbornú i laickú porotu.

Porazil tak televízny spot Nadácie Socia s Dominikou Cibulkovou či Juniora a Marcela zo spotu Fun rádia. Cieľ kampane bol na prvý pohľad jednoduchý – inštitúcia sa snažila odkomunikovať svoju novú úverovu ponuku a možnosti jej využitia.

Klasického lišiaka známeho z predošlých kampaní posunula do úlohy agenta, ktorého misiou je zlepšiť bývanie spotrebiteľov. Lišiak je súčasťou identity PSS už niekoľko rokov a prednedávnom prešiel malými zmenami – dostal nové tričko, má modernejšie nohavice a v aktuálnej kampani do jeho šatníka pribudol aj oblek.

Kampaň mesiaca - TV spot 9/14

„Lišiak je silným symbolom PSS-ky. Ľudia ho vidia na bilbordoch aj keď ho tam nedáme. To nám reálne vyplynulo z prieskumov. Zdá sa preto, že je neoddeliteľnou súčasťou značky,“ hovorí Yolka Udičová z agentúry Respect APP.

Tvorcovská agentúra sa pri „vymýšľaní“ kampane inšpirovala bondovkami či filmami ako Mission Impossible.

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Respect APP potrvá do konca roka.

Vizitka tvorcov

Yolka Marcela Udičová z Respect APP

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Študovala som úžitkovú fotografiu, ktorá má veľmi blízko k reklame. Aj po desiatich rokoch vo vlastnej agentúre ma baví vymýšľať nové, kreatívne veci, čo v kombinácii s dôverou klientov môžeme nazvať dream jobom.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Všade okolo seba. Pri mojich deťoch, manželovi, priateľoch a ich zážitkoch, na ulici. Všetko okolo nás je inšpirujúce, s trochou kreativity sa bežné situácie zmenia na smiešne reklamy. Za niektoré príbehy už len pridáte to správne logo a je to :)

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Kampaň mesiaca - TV spot 9/14

Mám tri obĺúbené, na ktorých som sa autorsky podieľala. Prvá je kampaň pre ZSE Absurdné rady, ktorá získala niekoľko kreatívnych ocenení. Druhá je niekoľkoročný koncept s otravným svokrom pre Prvú stavebnú sporiteľňu, ktorá vykazovala výborné výsledky v komunikačných aj obchodných parametroch a najnovšie som mala veľkú radosť z kampane na podporu lesieb a gejov "Ak by som bola lesba/gej zmení sa niečo?", ktorá vyvolala spontánny záujem množstva osobností aj iných ľudí, médií a presiakla aj do Česka a Rakúska.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Neprepínať televízor počas reklamného bloku.

Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?

Jasné. Mám stavebné sporenie v PSS, z papierovej hygieny kupujem jedine Tento a na vlasy chodím do Pierotu. Aj ja som bežný spotrebiteľ, ktorý má vysoké nároky a ak chcem o kvalite našich značiek presviedčať iných, je najlepšie najprv presvedčíť samú seba.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Iphone 5. Pred nim Iphone 4S a pred nim Iphone 4. A už rozmýšľam o Iphone 6. Nepotrebujem ho, ale chcem.

Čo robíte, keď nepracujete?

Keď nepracujem, venujem sa rodine, mojim dvom dcérkam. Niekedy je práca popri manažovaní rodiny prechádzka ružovou záhradou :)