TV SPOT 7-8/14

Kofola na strelnici

Hodnotenie: 3,5
Zadávateľ: Kofola ČeskoSlovensko


2. miesto

Privátna starostlivosť

Hodnotenie: 3,25
Zadávateľ: J&T Banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


3. miesto

V každom z nás je kelt

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Heineken Slovensko
Agentúra: Creative Department

Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov je 5)

Vizitka tvorcov

Freelancer Petr Hanousek

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

K reklame som sa dostal až vysnívanou náhodou, takže „dream job“ to bol. A stále je. Ono je to predsa tak vzletne pozitívne pomenovanie zarábania peňazí na demarkačnej línii medzi komerčnou realitou a umeleckou ilúziou. Dream job.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Na okružných kultúrne spoločenských frontoch? Alebo v komíne? Kto vie, ja nie.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Netrúfam si to vymenovať, ale tie Kofoly sú krásne, nie?

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Že žiadne nemám! Normálne mám iba dobrozvyky! A potom interné vzlyky.

Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?

Áno. Alebo skôr sa pokúšam, pretože bez toho sa reklama robiť nedá. Alebo by sa robiť nemala, že áno marketéri z ôsmeho poschodia.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Ani nie, aj keď, naposledy som z ničoho nič v krčme objednal rundu Jegerov. A vôbec som to nepotreboval. A druhú. A cítil som sa young and cool. A tretiu. A ani som nechcel. Verte mi. Fakt, nekecám. A štvrtú. A fungovalo to. Normálne to fungovalo, ako v tej reklame. A piatu. Aj jeleň tam bol. A šiestu. A bol príšerne responzibilný. Na mňa reklama vôbec nefunguje.

Čo robíte, keď nepracujete?

Udávam rytmus! To bola ale pieseň, čo?

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

PRINT

ONLINE

OUTDOOR

KAMPAŇ  

Láskavý spot od Kofoly

Kofola aj túto letnú sezónu predstavila televízny spot. Láska, mladí ľudí a nápoj tmavej farby ostal, nové sú kolotoče či strelnica. Spot z dielne freelancera Petra Hanouseka dokázal zaujať odbornú i laickú porotu ankety Kampaň mesiaca.

„Cieľom kampane bola snaha budovať hodnoty značky Kofola a napĺňať dlhodobú víziu značky, ktorou je láska a cesta srdca. Väčšina ohlasov na kampanň bola veľmi pozitívna, ľudia nám písali, že by chceli tento príbeh sami zažiť,“ uviedla pre Mediálne.sk brand manažérka Kofola ČeskoSlovensko Egle Wehle.

Krátky letný pribeh spotu sa odohráva na kolotočoch, kde sa mladík snaží očariť dievča na strelnici. Aj napriek tomu, že sa mu to nedarí a nedokáže vystreliť ružu, dievča ocení jeho snahu bozkom.

Cieľovou skupinou televízneho spotu bola celá verejnosť. „Príbeh na strelnici sme natočili pre všetkých, ktorí rovnako ako Kofola veria, že keď milujete, žiadne dôkazy nepotrebujete. Pretože láska prekoná všetko,“ dodáva.

Na réžii televízneho spotu sa podieľala Jasmina Blaževič, produkčnou agentúrou je Bistro Films. Kampaň bola nasadená od konca júna a trvala do začiatku augusta. Kofola okrem televízneho spotu spustila súčasne vo vybraných reštauráciách promo kampaň s názvom „Kerka ako trám“, kde za nákup dvoch točených Kofôl rozdávala tetovacie rukávy.