TV SPOT 4/16
Nealko v uzatvárateľnej fľaši
Hodnotenie: 4
Zadávateľ: Heineken Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
2. miesto
Čakateľ
Hodnotenie: 2,67
Zadávateľ: Nay
Agentúra: Effectivity Powered by Publicis
3. miesto
Hlava v domácnosti
Hodnotenie: 2,33
Zadávateľ: Slovenská požičovňa
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov 5)
Nay | Slovenská požičovňa | Bažant Radler | Kelt | Hepafar | |
Zora Husarčíková | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 |
Pavol Kubán | 4 | 3 | 4 | 3 | |
Veronika Pizano | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 |
Spolu | 2.67 | 2.33 | 4 | 2 | 2 |
Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?
Už ani kvapka mimo
Leto, pivo, pohoda. V tomto duchu sa nesie víťazný televízny spot značky Zlatý Bažant. Pivný producent Heineken, ktorý značku zastrešuje, ním otvoril letnú sezónu.
Ako prvá na rad sa dostala novinka - nealkoholický Zlatý Bažant Radler 0,00% v uzatvárateľnej fľaši, v akej sa tradične predávajú limonády.
Kampaň je poskladaná z bohatého mediamixu, ktorej súčasťou je aj televízny spot. Ten nadväzuje atmosférou na minuloročné video s názvom „Hurbanovské mamičky“ inšpirované malomestom a jeho pitoresktnými charaktermi.
Na počesť „nerozliatia“ sa v úvode spotu ľudia ocitnú na kolotočoch, v posilňovni, na výlete, na zápase alebo v kancelárii. Aj napriek tomu, že postavy sú na rôznych miestach, všetci riešia rovnaký problém - vyliate pivo z pohára.
Cieľovou skupinou sú mladí ľudia vo veku od 18 do 34 rokov žijúci vo väčších mestách. Charakteristické je pre nich tiež, že vyhľadávajú aktívny spôsob života s veľkým okruhom priateľov.
„Uzatvárateľná fľaša je tohtoročnou ‚produktovou‘ inováciou, preto sa stala ústredným motívom spotu. Spôsobov, ako to odkomunikovať, bolo mnoho, je mi až ľúto, že sme mohli nakrútiť len jeden spot, pretože všetky by boli super,“ vysvetľuje Štefan Andrejco z tvorcovskej agentúry Wiktor Leo Burnett.
Kampaň podľa jeho slov zaujala vďaka svojej ľahkosti, nadhľadu a minimalistickému humoru.
Vizitka tvorcov
creative director Štefan Andrejco z Wiktor Leo Burnett
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?
Chcel som byť maliarom, tvorcom kreslených filmov, potom grafickým dizajnérom. O reklame som nesníval, hoci vtipné reklamy sa mi odjakživa páčili.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Inšpirovať sa dá všetkým naokolo.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
V poslednej dobe určite práce pre Zlatý bažant.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Začal som rozmýšľať v „skratke“ a stále beriem ohľad na to, čo povie cieľovka.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Takto to na mňa nefunguje.
Čo robíte, keď nepracujete?
Skladám detské skladačky, čítam detské knižky, vyrábam z kadečoho autodráhy pre autíčka a tak všemožne sa snažím zabaviť svojho syna.