TV SPOT 4/15
Kombajnisti
Hodnotenie:3.75
Zadávateľ: Heineken Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
2. miesto
Startupisti
Hodnotenie: 3,67
Zadávateľ: Heineken Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
3. miesto
Svokra
Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Tipos
Agentúra: Jandl
Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov je 5)
TV SPOT 4/2015 | |||||
TIPOS | ZLATÝ BAŽANT 1 | ZLATÝ BAŽANT 2 | VITIS | VÚB banka | |
Pavol Kubán | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Veronika Pizano | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 |
Zora Husarčíková | 2 | 4 | 4 | 4 | 1 |
Agentúry | 2.33 | 4 | 4.67 | 2.33 | 2.67 |
SPOLU | 3.08 | 3.75 | 3.67 | 2.58 | 2.17 |
Kombajnisti od Bažanta
Letná sezóna klope na dvere a s ňou aj kampane pivných značiek. Značka Zlatý Bažant to tento rok skúša s úplne novým reklamným konceptom od agentúry Wiktor Leo Burnett. Televízny spot s názvom Kombajnisti ocenila aj porota aprílovej ankety Kampaň mesiaca.
Cieľom spotu bolo „predať“ nealkoholickú verziu piva Zlatý Bažant. Nová kampaň uvádzala novú komunikačnú platformu značky s claimom „Na zdravie, Slovensko!“.
„Kampaň komunikuje a posilňuje pozíciu domáceho hurbanovskéeho originálu vyrobeného z domácich surovín a pivnú chuť nealka, ktorú oceňujú aj v Českej republike,“ uvádza pre Mediálne.sk reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.
Hlavnými hrdinami televízneho spotu sa stali kombajnisti, ktorí žnú úrodu. A pri práci sa potrebujú samozrejme osviežiť niečím, čo im dodá silu pracovať ďalej.
„Aj keď vyznieva príbeh spotu ako vtip, pravdou zostáva, že prvé nealko skutočne vzniklo pre kombajnistov. Bolo by totiž naozaj kruté chcieť po nich žať v horúčavách jačmeň a nemôcť sa osviežiť pivo. Spot nadväzuje na úvodný imidžový, ktorý rovnako uvoľneným jazykom rozpráva príbeh pivovaru z Hurbanova.
Kampaň bola okrem televízie nasadená v outdoore.
Vizitka tvorcov
creative director Štefan Andrejco a senior copywriter Martin Keder z Wiktor Leo Burnett
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Martin: Malo to byť ľahšie a zábavnejšie, než točiť filmy.
Štefan: K reklame ma dostal Rasťo Michalík. Pôvodne som chcel byť akademickým maliarom, potom grafikom, potom grafickým dizajnérom.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Martin: Všade.
Štefan: Filmy, knihy, weby, deti, krčmy, život.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Martin: Tá nasledujúca.
Štefan: Najúspešnejšia bola printová kampaň na cestovné poistenie pre Union, tuším z roku 2011. Ale najlepšie boli podľa mňa Kofotiny.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Martin: Zajakávam sa.
Štefan: Pri čomkoľvek rozmýšľam najprv ako sa to dá vylepšiť a čo na to povie cieľovka. Niekedy to cieľovku dosť rozčuľuje.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Martin: iPad.
Štefan: Hračky pre syna. Fakt som ich nepotreboval.
Čo robíte, keď nepracujete?
Martin: Pozerám Game of Thrones.
Štefan: Väčšinu času sa snažím byť dobrým tatkom.