TV SPOT 3/16
Investičný vklad
Hodnotenie: 3,75
Zadávateľ: J&T Banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
2. miesto
Svište
Hodnotenie: 3,25
Zadávateľ: FunFón (Orange Slovensko)
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
3. miesto
2 % pre Plamienok
Hodnotenie: 3,05
Zadávateľ: Plamienok
Agentúra: Jandl
Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov 5)
Funfón | J&T Banka | Coop Jednota | Zvolenský | Plamienok | Budiš | |
Veronika Pizano | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Pavol Kubán | 3 | 4 | 4 | 2 | 4 | 3 |
Zora Husarčíková | 4 | 5 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Agentúry | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 3 |
Spolu | 3.25 | 3.75 | 3 | 2.25 | 3.05 | 2.5 |
Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?
Investičný vklad
J&T Banka predstavila premiérový televízny spot, ktorý je súčasťou nového komunikačného konceptu finančnej inštitúcie. A zaujal.
Banka po siedmich rokoch dala zbohom provokáciám, exotickým plážam a momentkám zo života úspešných a ukázala zábery na priemyselné haly a drinu. Svoj produkt divákom v televíznom spote komunikuje cez tanečné umenie a video mapping.
Skryla čísla typické pre kampane bankového sektoru a do popredia dáva insighty a myšlienkové pochody, ktoré má riešiť pri rozhodovaní každý investor. Nový koncept Art&Science má byť definíciou úspešného investovania, ktoré si okrem znalostí vyžaduje aj veľkú mieru citu.
„Koncept, akokoľvek úspešný, nemá zmysel žmýkať donekonečna. Mohli sme ho rozvíjať aj dlhšie, no akosi sme aj s klientom spoločne cítili, že je čas na zmenu. Nepredchádzali tomu žiadne prieskumy a focus groupy, bola to vec intuície a spoločných ambícií. Značku sme budovali od samotného začiatku a komunikácia, ktorá bola vtedy nastavená, naplnila svoje ciele,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk senior copywriter z agentúry Wiktor Leo Burnett Martin Keder.
Súčasťou kampane je okrem televízneho spotu aj printová kampaň. O celú kreatívu sa postarala dvorná agentúra značky Wiktor Leo Burnett.
Zdroj: Wiktor Leo Burnett
Vizitka tvorcov
senior copywriter Martin Keder z Wiktor Leo Burnett
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?
Vyhodili ma zo štúdia dokumentárnej réžie :) Je to môj dream job.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Všade, čokoľvek môže byť impulzom.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Na výsledkoch mojej práce vidím už len chyby, preto vždy tá nasledujúca.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Už sa mi páči skutočne iba to najlepšie.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Kupujem si veci/zážitky, ktoré chcem alebo potrebujem a nemám z nákupov výčitky.
Čo robíte, keď nepracujete?
Stretávam sa s priateľmi v Drink in Gallery Andy.