TV SPOT 3/14
Zlomené srdce
Hodnotenie: 3,5
Zadávateľ: Nadácia Detského kardiocentra
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
2. miesto
Inaugurácia
Hodnotenie: 3,1
Zadávateľ: Orange Slovensko/Funfón
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
3. miesto
Pes
Hodnotenie: 2,9
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov je 5)
Katarína Noskajová
Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Náhodou. Vždy som chcela niečo písať a vymýšľať, ale nemala som dosť trpezlivosti ani talentu. Na hedlajn alebo 30 sekundový spot to napodiv stačilo.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Veľmi inšpiratívna je napríklad Hlavná stanica (denne dochádzam).
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Najlepšia je pre mňa taká, ktorá sa najviac podobá pôvodnému scenáru. TV spot pre NDK je v tomto smere ideál, pretože láskavý klient nám nechal úplne voľné ruky.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Za moje zlozvyky reklama, bohužiaľ, nemôže.
Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?
Áno, kupujem hlúposti.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Nanopodložku, ktorá mi zničila palubnú dosku.
Čo robíte, keď nepracujete?
Teraz sa prevažne modlím, aby syn zmaturoval.
Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?
Spot, ktorý vám zlomí srdce
Aj v kategórii TV spot obsadila prvú priečku „dvojpercentná“. Táto však hovorí o zlomenom srdci, za ktorou stojí Nadácia Detského kardiocentra a reklamná agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.
Kreatívny koncept, ktorý rozprával príbeh o detskom srdci, ktoré si zaslúži dostať šancu aj vďaka dvom percentám z daní, agentúra pripravila bez nároku na honorár. Kreatívny návrh sa pohrával s myšlienkou „Zlomené srdce vylieči čas“, pričom jej tvorcovia sa snažili vážnosť témy prerozprávať bez pátosu a citového vydierania.
„Cieľom kampane bola snaha presvedčiť ľudí, že Detské kardiocentrum je skvelým príjemcom dvoch percent z ich daní, ako aj akejkoľvek ďalšej pomoci a podpory,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.
Pri tvorbe celého konceptu tvorcov inšpirovalo vlastné detstvo, pričom televízny spot predstavuje akúsi malú „love story“, v ktorej napokon všetko dobre dopadne. Režisérsky sa na spote podieľal Juraj Štepka, o hudbu sa postarali skupina Hex s Robom Opatovským. Korporátne hlasy prepožičali herečka Lenka Košická, Sveťo Malachovský, René Štúr a David Devan. O produkciu výroby sa postarala spoločnosť Protos production.
Televízny spot bol nasadený od 6. marca do 6. apríla tohto roku a vysielali ho stanice Ta3 a RTVS.
Okrem televízie bola nasadená v printe, prostredníctvom rádiových spotov a v online prostredí. Cieľovou skupinou kampane boli fyzické a právnické osoby nad osemnásť rokov.