TV SPOT 2/16

Naučte jesť deti zeleninu za 5 minút

Hodnotenie: 3,125
Zadávateľ: Palma
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


2. miesto

Nie!

Hodnotenie: 2,75
Zadávateľ: Ringier Axel Springer
Agentúra: Creative Department


3. miesto

TV a internet vo výhodnom balíku

Hodnotenie: 2,5
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov 5)

Orange Nový čas Palma Aktuality.sk Heineken VÚB Banka OTP Banka
Pavol Kubán 3 3 5 3 2 3 3
Veronika Pizano 2 1 2 4 2 2 2
Zora Husarčíková 2 1 1 2 1 1 1
Agentúry 3 1.5 4.5 2 3 3 2
SPOLU 2.5 1.625 3.125 2.75 2 2.25 2

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

PRINT

OUTDOOR

ONLINE

RÁDIO

KAMPAŇ  

Palma - Detská kampaň

Televízny spot, ktorý získal ocenenie „najlepší“, predáva rastlinnú nátierku. S deťmi. Aj napriek tomu, že táto kombinácia „deti“ a „margarín“ môže pôsobiť zvláštne, kampaň si dokázala získať svojou bezprostrednosťou nadšencov.

Cieľom kampane bolo podporiť nový prémiovejší produkt Palma Ráno, ktorý patrí do portfólia spoločnosti Palma. Agentúra mala za úlohu nájsť relevantné miesto v živote ľudí pre nový produkt, ktorého kategória má všeobecne klesajúce tendencie a odstrániť komunikačnú „nudu“ v rámci FMCG segmentu, do ktorého patria aj rastlinné nátierky.

Wiktor Leo Burnett vytvoril reklamný koncept cielený na moderných rodičov, ktorí chcú pre svoje deti len to nejlepšie. „My im dávame know-how ako ‚okabátiť‘ deti a naučiť ich jesť všetky druhy zeleniny, aj tie, ktoré bežne odmietajú,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk account manager z agentúry Wiktor Leo Burnett Anastasia Kazmiruk.

Napriek novému produktu a novému konceptu si značka ponechala prepojenie z brand essence komunikácie, ktorým je claim „S láskou pre rodinu“.

„Reakcie ľudí na kampaň sú lepšie, než sme čakali. Dlhšiu dobu sme budovali strategický koncept pre komunikáciu nového produktu a koncept získal pracovný názov ‚Naučte jesť deti zeleninu do 5 minút‘. Spolu s klientom sme vytvorili koncept, v rámci ktorého vzniklo viacero skvelých nápadov a svetlo sveta uzrel televízny a rádio spot,“ dodáva.

Paralelne s rádiovým a televíznym spotom bežala online podpora produktu, ktorú pre Palmu zabezpečuje vlastná digitálna agentúra. Víťazná kampaň je druhou v poradí, pripravenou pre klienta Palma.

Vizitka tvorcov

Martin Keder, senior copywriter (Wiktor Leo Burnett)

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?

Vyhodili ma zo štúdia dokumentárnej réžie :) Je to môj dream job.

Kampaň mesiaca - TV spot 2/16

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Všade, čokoľvek môže byť impulzom.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Na výsledkoch mojej práce vidím už len chyby, preto vždy tá nasledujúca.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Už sa mi páči skutočne iba to najlepšie.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Kupujem si veci/zážitky, ktoré chcem alebo potrebujem a nemám z nákupov výčitky.

Čo robíte, keď nepracujete?

Stretávam sa s priateľmi v Drink in Gallery Andy.