TV SPOT 2/15
Vitajte v Rajeckej doline
Hodnotenie: 4
Zadávateľ: Kofola Slovensko
Agentúra: Kaspen/Jung v. Matt
2. miesto
50-násobok mesačného platu
Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP
3. miesto
Upracte si v úveroch
Hodnotenie: 2,67
Zadávateľ: Poštová banka
Agentúra: Mayer/McCann-Erickson
Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov je 5)
TV SPOT 2/2015 | ||||
PSS | BISTRO.SK | PABK | RAJEC | |
Veronika Pizano | 2 | 4 | 3 | 4 |
Pavol Kubán | 4 | 2 | 3 | 4 |
Zora Husarčíková | 3 | 1 | 2 | 4 |
SPOLU | 3 | 2.33 | 2.67 | 4 |
Spot, ktorý vás vtiahne do prírody
Značka minerálnych vôd Rajec v úvode roka rozrozprávala spotrebiteľom nový príbeh zo sveta prírody. Typickú „zvieratkovskú“ reklamu pre značku ocenila aj porota v Kampani mesiaca a označila ju za najlepší televízny spot.
Hlavným hrdinom je aj tento rok dlhodobý ambasádor značky – medveď hnedý. Toho Rajec označil za „sprievodcu“ Rajeckou dolinou, ktorý odhľaľuje najväčší poklad danej lokality, pramenitú vodu. Za celým konceptom stojí reklamná agentúra Kaspen/Jung von Matt, ktorá sa ako víťaz minuloročného tendra po ôsmich rokoch opäť podpisuje pod stratégiu a ATL komunikáciu značky Rajec.
„Nový televízny spot na pramenitú vodu Rajec nadväzuje na komunikáciu z minulých rokov. Tento raz sme sa zamerali na sprostredkovanie atmosféry Rajeckej doliny. Diváka sa do nej pokúšame nenásilne vtiahnuť. Akcentujeme nedotknutú chuť pramenitej vody, ktorá v doline vyviera,“ vysvetľuje senior brand manažér značky Rajec zo spoločnosti Kofola Slovensko Pavol Chalupka.
Nakrúcanie televízneho spotu prebiehalo dokumentárnym spôsobom počas siedmich dní priamo v Rajeckej doline.
Inšpiráciou pri príprave konceptu bola pre značku Rajec samotná príroda. „Množstvo krás Rajeckej doliny je na prvý pohľad ľudskému oku skrytých. Medveď hnedý, ktorý je už dlhé roky ambasadorom značky Rajec, tak sprevádza ostatné zvieratá a diváka týmito pozoruhodnosťami. Na okamih sa tak môžeme nadýchnuť tunajšej atmosféry,“ vysvetľuje.
Kampaň je okrem televízie nasadená prostredníctvom digitálnej aktivácie a komunikácie v miestach predaja.
Vizitka tvorcov
art director Jaroslav Mašek z Kaspen/Jung v. Matt
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?
Bola to úplná náhoda. Ak mám povedať pravdu, keď som nastupoval do Kaspenu, vôbec som nevedel, o čo ide...
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
V električke, v kine, keď tancujem, keď sa kolobežkujem, na chalupe, pri vode, v dopravnej zápche…
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Pokiaľ sa vyskytnem pred televízorom, sústredím sa skôr na reklamu ako na filmy.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Nakupujem len potrebné veci. Aspoň si to myslím.
Čo robíte, keď nepracujete?
Pracujem na vlastných projektoch. Napríklad popularizujemi posedy v rámci skupiny Posedlí.