TV SPOT 12/14

Zima na saniach

Hodnotenie: 3,93
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


2. miesto

Lepší život pre Slovákov

Hodnotenie: 3,4
Zadávateľ: Slovnaft
Agentúra:


3. miesto

Nepodarky

Hodnotenie: 3,3
Zadávateľ: Nadácia Úsmev ako dar
Agentúra: Respect APP

Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov je 5)

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

PRINT

ONLINE

OUTDOOR

KAMPAŇ  

Celebritná zima od Orangeu

Posledný víťazný spot decembrovej Kampane mesiaca pripomína čas vianočný. O zime a blížiacich sa Vianociach si v televíznom spote operátora Orange Slovensko nôtia Marián Čekovský, Zuzana Smatanová, Jana Kirschner, Lasky z Pary či hudobníci z Hexu. Hudobný sprievod im okrem nájstrojov robí niekoľko detí.

Za televíznym spotom stojí reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá postavila kampaň na iných prvkoch ako počas predchádzajúcich rokov. „Chceli sme primárne ľudí zabaviť peknou reklamnou pred Vianocami, počas nich a aj po nich,“ uviedol pre Mediálne.sk creative director z agentúry Wiktor Leo Burnett Martin Ondrušek.

Cieľom kampane bola snaha telekomunikačného operátora odkomunikovať vianočnú ponuku a celkovo podporiť imidž značky. „Snažili sme sa ľudí neiritovať a netlačiť im Vianoce, keď tu ešte nie sú. Kampaň bola milá, nevtieravá a išla z nej absolútna pohoda, ktorú majú ľudia cez Vianoce tak radi,“ vysvetľuje.

Značka aj tento rok stavila na známe osobnosti, tentokrát v kampani účinkovalo niekoľko slovenských interpretov. Dôvod bol podľa tvorcov z agentúry Wiktor Leo Burnett jednoznačný. „Ľudia majú radi známe tváre a radi sa na ne pozerajú. Ak vyberiete tie správne. Známe tváre sú skrátka ťahák a zvyšujú awareness,“ dodáva.

Cieľovou skupinou kampane boli prevažne existujúci zákazníci Orangeu, sekundárne nimi boli všetci ostatní. Hlavným posolstvom bola však snaha odkomunikovať, aby vďaka ponuke od Orangeu mohli byť blízki spolu ešte viac.

Vizitka tvorcov

Creative Director Marcin Ondrušek z Wiktor Leo Burnett

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?

K reklame som sa dostal ešte na vysokej škole tak v roku 1994. Tak trocha, ako slepé kura k zrnu. Veľa som o nej nevedel, všetko to bolo ešte v plienkach, učili sme sa za pochodu. Reklamu som si zamiloval a zostal som pri nej doteraz.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Všade! Treba sa pozerať okolo seba, počúvať ľudí….a pozerať veľa filmov:-)

Kampaň mesiaca - TV spot 11/14

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Ťažko povedať, ktorá bola najlepšia. Časom by ste už každú vec urobili inak. Myslím, že človek, ktorý reklamu miluje, chce urobiť každú vec tak, aby bola "tá najlepšia"!

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Neskoré príchody domov a nevhodné reagovanie slovnými hračkami v nepravej chvíli na nesprávne témy:-)

Dokážete sa na reklamu pozerať okom spotrebiteľa?

Stále sa o to snažím.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Raz som si kúpil nejaký jogurt s 0% tuku, len aby som vyskúšal jeho chuť. V podstate som ho kúpiť vôbec nechcel a vtedy ešte ani nepotreboval.

Čo robíte, keď nepracujete?

Pracujem…ale na úplne iných veciach:-)