TV SPOT 11/13
Nadácia deťom Slovenska
Hodnotenie: 4,08
Zadávateľ: Hodina deťom
Agentúra: Jandl
2. miesto
Ježiško
Hodnotenie: 3,33
Zadávateľ: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
3. miesto
Sultán
Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Bodové hodnotenie kategórie TV spot
Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?
Vizitka tvorcov
chief creative officer Bernd Fliesser
Jandl
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Bol som mladý a potreboval som peniaze. Ale vážne. Inšpiroval ma môj otec, ten pracoval pre veľkú tlačiarenskú firmu a ja som tak mal možnosť spoznať osobne množstvo umelcov a nahliadnuť do agentúr.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Chodím na výstavy, do galérií a do kina, počúvam hudbu a cestujem. A vždy som otvorený inšpirácii zovšadiaľ.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Iste, vytvoril som množstvo prác, ktoré získali ocenenia na veľkých medzinárodných reklamných festivaloch, ale so svojou prácou nikdy nie som spokojný. Myslím si, že to je dobre, vždy sa totiž vďaka tomu snažím zlepšovať. Tiež som zatiaľ vždy mal šťastie na ľudí, s ktorými som pracoval. A toto šťastie som našiel aj v Jandli.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
To je tajomstvo… a teraz som rozvedený.
Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?
Ak by som toho nebol schopný, nemohol by som robiť prácu, ktorú robím. Identifikovať problémy spotrebiteľov a poskytnúť riešenia je úplne najdôležitejšie, zároveň to však treba robiť kreatívne.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Bol by to nekonečný zoznam, ale tu je niekoľko príkladov: set dvanástich nožov, sklíčko, cez ktoré vidím každého nahého a tiež diétu, vďaka ktorej zhodíte za 2 týždne 20 kíl.
Čo robíte, keď nepracujete?
Poskytujem rozhovory.