TV SPOT 1-2/14
Nová generácia platenia
Hodnotenie: 2,92
Zadávateľ: Tatra banka
Agentúra: Made by Vaculik
2. miesto
Deezer vám zlepší deň
Hodnotenie: 2,89
Zadávateľ: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
3. miesto
Orange pre rodinu
Hodnotenie: 2.72
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov je 5)
creative director Peter Ižo
Made by Vaculik
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Áno, bol, a stále to je môj “dream job”.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Všade. Všetko vás môže inšpirovať, nikdy neviete, čo kedy sa vám hodí.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Je zopár reklám, na ktoré som hrdý, ale nechce sa mi obzerať sa dozadu. Nechcem zaspať.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Asi nadávanie. Niekedy je proste jednoduchšie povedať dva vulgarizmy, ako siahodlho vysvetľovať.
Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?
Dúfam, že áno. Odtrhnutie sa od reality je pre kreatívca smrť.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Všetko, čo som si kúpil, jednoducho potrebujem :-)
Čo robíte, keď nepracujete?
Som s deťmi, leňoším, hrám FIFU na PS4, sledujem Barcelonu, čítam si a pod.
Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?
Spot, ktorý vám dovolí robit si, čo chcete
Tatra banka v rámci podpory služby Mobilné platby spustila kampaň, ktorú nasadila aj do televízie. Spot zabodoval v ankete Kampaň mesiaca za Január/Február v kategórii Televízia.
Cieľom kampane je snaha ukázať, že mobilom sa dá platiť jednoducho, priložením telefónu na všetkých bežných miestach, za kozmetiku, potraviny, knihy, oblečenie či techniku.
„Kampaňou chceme vzbudiť záujem o mobilné platby a zvýšiť počet klientov, ktorí začnú bezkontaktnú platbu mobilom vedome aktívne používať pre jej výhody, ktoré ponúka,“ uviedol kreatívny riaditeľ z agentúry Made by Vaculik Peter Ižo.
Úvod televízneho spotu patrí záberom na nohy ľudí, vyradostenú ženu, ktorú očividne teší život alebo muža, ktorý šoféruje i flambujúceho kuchára. V zápätí poštár donesie zásielku, v ktorej je smartfón predvádzajúci Mobilné platby. Muž sa vyberie do mesta a testuje túto službu priamo v uliciach, platí v obchode za tovar a nakoniec sa stretne so svojou vyvolenou. Vezme ju do galérie a opäť zaplatia mobilom. Spot ponúka množstvo možností na výber.
„Inšpiráciou bol pre nás ako vždy brief od klienta. Prezentovať novú generáciu platenia a potvrdiť pozíciu Tatra banky ako nainovatívnejšej banky na Slovensku,“ dodáva.
Kampaň bola nasadená okrem televízie aj v online, printe a v outdoore.