TV SPOT 1/16

V Kingdome je všetko za 1 cent

Hodnotenie: 3,67
Zadávateľ: Funfón (Orange Slovensko)
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


2. miesto

Účet bez poplatkov

Hodnotenie: 3,33
Zadávateľ: mBank
Agentúra: Hawas Worldwide


3. miesto

Vaša oáza pokoja

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Ikea


Bodové hodnotenie kategórie TV SPOT (max. počet bodov 5)

Profesia.sk PSS Orange Ikea mBank
Veronika Pizano - 2 4 2 4
Zora Husarčíková 1 1 4 4 2
Pavol Kubán 4 2 3 3 4
SPOLU 2.5 1.67 3.67 3 3.33

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

PRINT

ONLINE

RÁDIO

KAMPAŇ  

Medveďku daj bratku

Mobilný operátor Funfón naďalej zabáva ľudí. Televízny spot s kreslenými postavičkami v januári zaujal odbornú i laickú porotu Kampane mesiaca a vybojoval si prvenstvo.

Operátor začal svoju tohtoročnú komunikáciu produktom Centofka, ktorý podporil reklamnou kampaňou. Jedným z mediatypov bol televízny spot, ktorého hlavným hrdinom je opäť tvár značky – Pišta Lakatoš. Nechýbala partnerka Oblina a vtipná scénka s FunFón búdkou.

„Komunikáciu FunFónu sme v roku 2016 začali produktom Centofka, kde funfónisti môžu písať a volať za jeden cent do všetkých sietí v SR. V spote sme využili Pištovu nezameniteľnú schopnosť priblížiť život v Kingdome pomocou slovných hračiek,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk accout manager z agentúry Wiktor Leo Burnett Vladan Fejlek.

Ako ďalej dodáva spot s názvom „Medveďku daj bratku“ je už druhým ATL spotom komunikáciu produktu Centofka. „Prvý, ktorý sme divákom predstavili bol spot Narodeniny, ktorým sme produkt uviedli začiatkom novembra,“ vysvetľuje.

Vizitka tvorcov

copywriter Jana Stankovianska z Wiktor Leo Burnett

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

V podstate náhodou, a teda nebol. Vlastne som sa tejto práce trochu bála. Na škole nás učili, že treba čakať, kým múza kopne nás, a nekopeme ju my, lebo súri dedlajn. Potom však prišla na rad realita a ja som chcela pokračovať v kreatívnych veciach, tak som si skúsila kopnúť. Prekvapivo to funguje.

Kampaň mesiaca - TV spot 1/16

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Všade, kde sa len dá, od neuchopiteľnej krásy okamihu až po bordel na stole.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Dúfam, že najlepšia ešte len príde.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Pozerám reklamné bloky v telke a v duchu opravujem hedlajny na billboardoch.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Raz som si kúpila Cilit Bang, lebo som chcela vedieť, či skutočne vyčistí mincu za pár sekúnd. Nevyčistí. Ale možno to bol len nesprávny druh, človek nikdy nevie, či reklama predsa len nemá pravdu.

Čo robíte, keď nepracujete?

Všetko, čo nemôžem robiť pri práci. Napríklad lyžovanie sa s ňou dá skĺbiť len ťažko.