KAMPAŇ 7/15

Hodnotenie: 3,33 / 5 bodov
Zadávateľ: Kofola (Rajec)
Agentúra: Kaspen/Jung von Matt

Viac o kampani 



2. miesto

Ďakujeme!

Kampaň mesiaca: Trochu ticha do reklamy

Zdroj: Facebook.com

Hodnotenie: 2,95 / 5 bodov
Zadávateľ: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi


Bodové hodnotenie kategórie Kampaň (max. počet bodov je 5)

Kampaň mesiaca 7/2015
KAMPAŇ
TELEKOM KOFOLA
NÁPAD 2.95 3.52
PRÍNOS 2.95 3.13
SPOLU 2.95 3.33

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

PRINT

ONLINE

OUTDOOR

TV SPOT

Stíšený spot

Keď v reklame môže účinkovať hlučná figúrka s mimozemským hlasom, rovnako to môže fungovať aj v prípade, že reklama je potichu.

Tento nápad zasadila do svojej reklamnej kampane značka Rajec, ktorá divákom pustila do domácností ticho prikrášlené zvukmi prírody. Stíšená kampaň spoločnosti Kofola si získala hlasy odbornej i laickej poroty júlovej Kampane mesiaca, ktorí ju označili za víťaznú.

Cieľom kampane bolo komunikačne podporiť subbrand Rajec Bylinka a upriamiť pozornosť na novinku v jeho portfóliu, ktorým je Rajec Bylinka Bazový kvet. Značka nadlinkovo podporila svoj produkt po viac než šiestich rokoch. V aktuálnom komunikačnom koncepte nadviazala na kampaň z jari tohto roku.

Kampaň mesiaca: Trochu ticha do reklamy

Celú kampaň značka postavila na 30-sekundovom spote, v ktorom značka postupne predstavuje bylinky ako materina dúška či púpava, ktoré sú súčasťou nápojov Rajec Bylinka. V závere spomenie aj tohtoročnú novinku z bazového kvetu.

„Podľa slovenských povier práve v noci bylinky odhaľujú svoje kúzla, preto posolstvom kampane je túto kúzelnú atmosféru sprostredkovať divákovi,“ uviedol pre Mediálne.sk senior brand manager značky Rajec Pavol Chalupka.

Ako ďalej dodáva, značka Rajec pokračuje v koncepte tichých, nerušených spotov. „Spoty autenticky približujú uchvacujúcu atmosféru života v Rajeckej doline a divák oceňuje, že mu do reklamného brejku prináša pôvabné prekvapenia,“ vysvetľuje.

Inšpiráciou pre kampaň z dielne reklamnej agentúry Kaspen/Jung von Matt bola kúzelná príroda v Rajeckej doline a slovenská ľudová slovesnosť.

Vizitka tvorcov

copywriter Helena Johnston z Kaspen/Jung von Matt.

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

To práve nie, skôr taká zhoda okolností, z ktorej sa zaujímavá práca vykľula.

Kampaň mesiaca: Trochu ticha do reklamy

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Všade. Bude to znieť ako klišé, ale z bežného života, z ľudí a zaujímavostí naokolo.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

V poslednej dobe určite kampane pre Rajec.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Nosiť si prácu domov.

Čo robíte, keď nepracujete?

Behanie, muzika a v poslednej dobe ma baví sledovať nejaký zaujímavý, napríklad historický dokument a u toho variť.