RÁDIO 4/16

25. výročie

Hodnotenie: 2,67
Zadávateľ: Úsmev ako dar
Agentúra: Respect APP


2. miesto

Ford rozdáva 160 litrov zadarmo

Hodnotenie: 2,33
Zadávateľ: Summit Motors Slovakia
Agentúra: Creative Department


3. miesto

Rudolfinum pub

Hodnotenie: 2
Zadávateľ: Krušovice
Agentúra: Creative Department


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)

Summit Motors Slovakia Krušovice Úsmev ako dar
Zora Husarčíková 1 1 3
Pavol Kubán 3 3 3
Veronika Pizano 3 2 2
Spolu 2.33 2 2.67

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

ONLINE

KAMPAŇ

PRINT

OUTDOOR

Najlepšie od mamičky

Ocenenie v kategórii Rádio putuje v aprílovej Kampani mesiaca pre Úsmev ako dar. Kampaň, ktorú vytvorila reklamná agentúra Respect APP, pripomína verejnosti 25. výročie vzniku nadácie. Rádiový spot upozorňuje na dôležitosť rodičov v živote detí.

„Úsmev ako dar pracuje na tom, aby malo každé dieťa svoju rodinu. Práve preto sme chceli ľuďom sprostredkovať ten pocit dieťaťa, ktorému je najlepšie doma s mamou alebo otcom. Môže mať akýkoľvek džúsik, ale najlepší je ten, čo mu ráno s láskou naleje mamička,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk copywriterka Lenka Slovák Bónová z Respect APP.

Cieľovou skupinou kampane sú dospelí ľudia a rodičia. Okrem rádia je nasadená v printe.

Vizitka tvorcov

senior copywriter & ideamaker Lenka Slovák Bónová

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?

K mojim začiatkom sa viaže veľmi zaujímavá historka. Začala som reklamu študovať na vysokej škole a počas štúdia ma prijali do reklamnej agentúry.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Najmä v zadaniach.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Kampaň mesiaca - Rádio 4/16
Zdroj: Pavol Gemeiner

Teraz sa teším z respectovej kampane „Ak by som bol gej/lesba zmenilo by sa niečo?“, na ktorej som spolupracovala s Yolkou Udičovou a Róbertom Slovákom a ktorá vyhrala Zlatú Pecku. Z Respect APP mám rada aj našu kampaň na podporu remesiel či spot Vrbovského Píščany pre Gorila.sk. Z Made by Vaculik sa mi stále páčia printy na grant Business Idea Nadácie Tatra banky, print pre Fashion TV a spot Modlitbička pre Dobrého anjela.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Stále ťažšie sa odhodlávam ísť do kina alebo divadla na trojhodinové formáty. Mnohé by som skrátila na tridsať sekúnd.

Dokážete sa na reklamu pozerať okom spotrebiteľa?

Áno.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Včera som si kúpila novú Milku so sušienkou. Už by som ju nechcela, ale už ju ani nemám.

Čo robíte, keď nepracujete?

Keď nerobím reklamy, robím na filmoch (teraz dokončujem jeden scenár), okrem toho mám rôzne projekty, ktoré sú o jedle, víne, vintage, móde a knihách, trávim čas so psami a pánom Slovákom.