RÁDIO 1/16
Aby šelmy nezamrzli
Hodnotenie: 2,67
Zadávateľ: OMV
Agentúra: Triad Advertising
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)
OMV | |
Veronika Pizano | 4 |
Zora Husarčíková | 1 |
Pavol Kubán | 3 |
SPOLU | 2.67 |
Zverstvo na parkovisku
Reklamná agentúra Triad Advertising sa pohrala so slovíčkami a je z toho víťazný spot Kampane mesiaca v kategórii Rádio.
V 30-sekundovom spote značky OMV sú autá pomenované po rôznych šelmách, či zveroch. Na parkovisku sa objavil zmrznutý jaguár, maličká panda, kobra či mustang. Cieľom rádiového spotu je odkomunikovať prémiové palivá, ktoré čerpacia stanica ponúka.
„Prišlo nám to ako pekný moment prekvapenia ukázať, že narozdiel od zverov v prírode, tátoše pod kapotou v zime trpieť nemusia,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk copywriter Juraj Stehlík z agentúry Triad Advertising.
Vizitka tvorcov
copywriter Juraj Stehlík z Triad Advertising
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Nie. Z dlhej chvíle som browsoval weby agentúr a zdalo sa byť cool tam pracovať. Tak som poslal e-mail.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Od ľudí, s ktorými pracujem. Každý z nich vie väčšinou prihrať dobré nápady.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Najlepšia snáď ešte len bude. Ale banky ma vždy bavili. A naposledy O2. Myslím, že to je jeden z naj brandov na trhu.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
V duchu skracujem copytexty a prerábam headliny, ktoré vidím na billboardoch.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Neviem o žiadnej.
Čo robíte, keď nepracujete?
Pijem kávu. Behám naboso po pláži. A snažím sa byť lepší človek ako včera.