PRINT 9/15
Tradičná kvalita
Hodnotenie: 3,67
Zadávateľ: Coop Jednota
Agentúra: Jandl
2. miesto
Bez Esetu môže vaše platby vidieť každý
Hodnotenie: 3,33
Zadávateľ: Eset
Agentúra: Core4
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
COOP JEDNOTA | ESET | |
Pavol Kubán | 4 | 3 |
Veronika Pizano | 3 | 4 |
Zora Husarčíková | 4 | 3 |
3.67 | 3.33 |
Čo je nové na salaši?
Víťaz kategórie Print je v Kampani mesiaca známy. Už po niekoľkýkrát totiž dokázal obhájiť svoj dlhodobý kreatívny koncept, ktorý spotrebiteľov z uponáhľaného sveta, vezme aspoň pomyselne do mikrosveta Baču a jeho parťáka Honelníka.
Coop Jednota vo svoje kampani tentokrát podporila znalosť vlastnej značky Coop Jednota Tradičná kvalita. Jedná sa o značku produktov každodennej potreby, ktorá má za cieľ kvalitou porovnávať sa s brandovými produktmi, avšak za nižšiu cenu.
„Myslíme si, že z každej kampane na Coop Jednotu je cítiť „človečinu“. Ľudskosťou a láskavým humorom priam dýchajú,“ reaguje tvorcovská agentúra Jandl na otázku, čím môžu ich kampane zaujať spotrebiteľov.
Ako ďalej dodáva, diváci celú reklamnú kampaň ako reklamu neberú. „Všetci sa totiž tešia ako na nové diely príbehov obľúbených hrdinov. Kampaň prebiehala okrem printu v televízii a v miestach predaja prostredníctvom POS materiálov.
Vizitka tvorcov
copywriter Viliam Šedivý z agentúry Jandl
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
K reklame som sa dostal cez svoj blog so slovnými hračkami, vďaka niekoľkým skvelým ľuďom, ktorí si ho všimli a pomohli mi do reklamy. Znie to trochu ako z rozprávky, a nikdy im nebudem môcť všetkým dostatočne poďakovať. Reklama ako taká ma lákala už dávno, ale dream jobom sa pre mňa stala, až keď som v nej začal pracovať.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Ak vás kreatíva baví, inšpirácia je prakticky všade. Veľa dobrých nápadov príde samo od seba, kedy sa im zachce. Ale najlepšie je mať zohratý tím, potom to už obvykle ide samé od seba.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Pre mňa to určite bola tohtoročná Kolesománia pre Coop Jednotu s kuriatkom ako cúvacím senzorom a ďalšími vychytávkami. Táto reklama bola obrovská zábava už od prvého brainstormingu. Celkovo je práca v tomto tíme splnený sen.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Rozmýšľam, ale nenapadajú mi žiadne. Skôr naopak, som oveľa spokojnejší, pretože konečne robím to, čo ma baví. Ale jeden možno predsa – pijem oveľa viac kávy.
Čo robíte, keď nepracujete?
Internet je dobrý sluha, ale zlý pán. Okrem toho sa snažím veľa čítať a spať.