PRINT 9/14

Kampaň mesiaca - Print 9/14

Staré mobily

Hodnotenie: 3,79
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra:Wiktor Leo Burnett


2. miesto

E-faktúra

Kampaň mesiaca - Print 9/14

Hodnotenie: 3,25
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


3. miesto

Čím vyšší úver, tým nižší úrok

Kampaň mesiaca - Print 9/14

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

KAMPAŇ

RÁDIO

OUTDOOR

ONLINE

Print ovládli staré mobily

Cieľom kampane bola snaha upozorniť na aktivitu, pomocou ktorej sa ľudia môžu ekologicky zbaviť starého mobilu a zároveň ešte aj priespieť na dobru vec.

Víťazná kampaň rovnako vyzdvihovala fakt, že vďaka aktivite Orangeu toho dokáže starý mobil ešte veľa a dokonca má navyše ešte aj superschopnosti.

Vizuál zobrazoval starý mobilný telefón, ktorý má oblečený plášť. Podobný prevlek si obliekajú aj hrdinovia z filmov ako napríklad Superman či Batman. A v oranžovom prevedení ho má na sebe aj mobilný telefón z kampane.

„Zamysleli sme sa preto nad úlohou mobilu v tom celom a vzišlo nám, že v podstate práve on zachraňuje planétu pred znečistením a navyše pomáha chrániť ľudí. Presne ako pravý superhrdina. Ďalej sme preberali, čo mali staré mobily jedinečné v porovnaní s tými dnešnými a dostali sme sa k anténe. Tá nam hneď pripomenula letiaceho supermuža a celé to pekne sadlo dohromady,“ uvádza pre Mediálne.sk copywriter z agentúry Wiktor Leo Burnett Andrej Hrivnák.

Ako ďalej dodáva, „aj starý mobil má superschopnosti“ – tak znie aj claim zobrazený na printovom vizuále. „Koncept supermobil bol tak na svete. Mimochodom, nakoľko miluje komixy a na vizuáloch sme použili môj úplne prvý telefón, má táto kampaň pre mňa špeciálnu hodnotu,“ dodáva.

Cieľovou skupinou kampane boli spotrebitelia, ktorí majú vo svojich domácnostiach staré mobilné telefóny a myslia si, že už nemá cenu ich niekam nosiť.

Vizitka tvorcov

Copywriter z Wiktor Leo Burnett Andrej Hrivnák

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Mama mi od detstva hovorila, že som výmyselník, a tak som sa rozhodol z vymýšľania spraviť aj svoju profesiu. Napísal som do najlepšej reklamky na trhu, vyskúšali ma a odvtedy píšem u Wiktora, čo mi napadne. A či to bol môj dream job? Určite, ale časom s človekom rastie aj jeho sen.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

V bežnom živote, hlbokom vesmíre a všetkom medzi tým. Nikdy neviete, či vás to kopne, keď si dáte nabíjať telefón alebo to z vás vypadne napríklad na wc.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Pre mňa osobne to bola práve tá, ktorá žiaľ nakoniec neuzrela svetlo sveta.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Na ulici sa už neobzerám za ženami, ale za reklamami na citylightoch.

Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?

Samozrejme, veď predsa aj ja sám som spotrebiteľ a zatiaľ vidím dobre.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Ja kupujem to, čo potrebujem, respektíve sa o to zväčša snažím.

Čo robíte, keď nepracujete?

Keď nepracujem, tak nerobím. :) Ale najradšej sa odreagujem s priateľkou, pri filme alebo zadrtím Playstation...