PRINT 8/15

Kampaň mesiaca - Print 8/15

Katalóg Ikea 2016

Hodnotenie: 3,5
Zadávateľ: Ikea
Agentúra: Kaspen/Jung von Matt


2. miesto

Otvor príbeh

Kampaň mesiaca - Print 8/15

Hodnotenie: 2,67
Zadávateľ: St.Nicolaus
Agentúra: SCR


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
Kampaň mesiaca 8/2015
PRINT
ST. NICOLAUS IKEA
Pavol Kubán 3
Veronika Pizano 3 4
Zora Husarčíková 2 4
Agentúry 3 3
SPOLU 2.67 3.5

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

KAMPAŇ

OUTDOOR

ONLINE

Ikea na titulke

Ocenenie za najlepší print v augustovej Kampani mesiaca si obhájila Ikea. S netypicky „typickým“ inzerátom aj tento rok obrandovala slovenské denníky. Cieľom bolo komunikovať uvedenie nového katalógu nábytkárskej firmy na rok 2016.

Ikea sa na titulke Sme prezentovala veľkým headlinom „Nové dobrodružstvá sa práve začínajú“, ktorý zabral celú plochu. Zachovaná ostala horná hlavička denníka s klasickým vzhľadom, logom, dátumom, ale aj avízom na témy vo vnútri. Posledná strana bola úplne prázdna. Viac informácií.

Kampaň mesiaca - Print 8/15

Inzercia IKEA na titulke Sme Zdroj: Mediálne.sk

Kampaň mesiaca - Print 8/15

Inzercia IKEA v Sme Zdroj: Mediálne.sk

„Jednotlivé denníky sme vyberali podľa sily a čítanosti plus podľa zásahu na našu cieľovú skupinu. Nový Čas je najčítanejší titul na Slovensku spomedzi všetkých a Sme sme vybrali ako mienkotvorný denník s vysokou afinitou na našu cieľovú skupinu,“ uviedla pre Mediálne.sk PR Ikea Bratislava Jana Hrubcová.

Ako ďalej dodáva, Ikea sa rozhodovala pre takúto formu z dôvodu, aby čo najsilnejšie „zakričala“, že nový Ikea katalóg je tu. „Dôvod takéhoto druhu umiestňovania totiž vidíme v momente prekvapenia, v údernosti a sile takejto inzercie,“ doplnila.

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Kaspen/Jung v. Matt okrem printu prebiehala v outdoore a v online prostredí.