PRINT 7-8/16
CykloRadler
Hodnotenie: 4,4
Zadávateľ: Zlatý Bažant (Heineken)
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
2. miesto
Prodigy Cat
Hodnotenie: 3,5
Zadávateľ: ZSE
Agentúra: Respect APP
3. miesto
Kopec roboty?
Hodnotenie: 2,8
Zadávateľ: Fiat
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)
Fiat | Heineken | ZSE | |
Veronika Pizano | 5 | 4 | 3 |
Andrea Cocherová | 3 | 5 | 4 |
Róbert Slovák | 1 | 5 | - |
Pavol Kubán | 3 | 5 | 3 |
Martin Poláš | 2 | 3 | 4 |
SPOLU | 2.8 | 4.4 | 3.5 |
CykloRadler
Víťazným printom v Kampani mesiaca je Zlatý Bažant, ktorý veľmi kreatívne odkomunikoval svoje ochutené pivo. Prostredníctvom printovej inzercie sa snažil osloviť cyklistov a zároveň zaujímavým spôsobom priblížiť príbeh vzniku Radlera.
Súčasťou vizuálu sa stal bicykel, ktorého kolesá vznikli z dvoch modrých núl. Tie zároveň predstavujú obsah alkoholu v nápoji. Print obsahoval aj pomerne obsiahly text, v ktorom Zlatý Bažant opisoval vznik Radlera a prihováral sa cieľovke pozdravom v znení „Na zdravie, cyklisti!“.
„Samotný produkt Radler 0,0 nám dosť nahral pri celej tvorbe vizuálu a inšpirácii pri príprave kampane. V podstate to celé nejako sadlo dokopy. Dúfam, že vďaka art direction, v ktorej sa produkt vlastne zahral na bicykel, mala reklama potenciál osloviť verejnosť,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk account manager z agentúry Wiktor Leo Burnett Anastasiya Kazmiruk.
Vizitka tvorcov
graphic designer Jozef Jofan Kyselica z Wiktor Leo Burnett
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?
Veľmi podivnou zhodou rôznych náhod. A áno, priznávam, že reklama bola môj dream job.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Tak na túto otázku sa asi ani nedá normálne odpovedať. :) Netuším... všade a nikde.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Z aktuálnych kampaní určite Budiš #skvapkousarkazmu, ale rád pracujem na zadaniach pre klientov ako Zlatý Bažant a Slovnaft. Celé je to o ľuďoch, s ktorými a pre ktorých to robíte. Niekedy to ani nemusí byť až taká pecka a máte z toho dobrý pocit. Týmto pozdravujem náš tím.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Samomluvu...
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Celý ten „benger“ okolo Star Wars ma ako fanúšika donútil nakúpiť kvantum „merčendajsu“...
Čo robíte, keď nepracujete?
Voľný čas využívam rôzne, ale hlavne sa snažím venovať blízkym ľuďom, oddychovať, hrať PC hry a „šprtať“ sa v aute.