PRINT 7-8/16

Kampaň mesiaca - Print 7-8/16


CykloRadler

Hodnotenie: 4,4
Zadávateľ: Zlatý Bažant (Heineken)
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


2. miesto

Prodigy Cat

Kampaň mesiaca - Print 7-8/16

Hodnotenie: 3,5
Zadávateľ: ZSE
Agentúra: Respect APP


3. miesto

Kopec roboty?

Kampaň mesiaca - Print 7-8/16

Hodnotenie: 2,8
Zadávateľ: Fiat
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)
Fiat Heineken ZSE
Veronika Pizano 5 4 3
Andrea Cocherová 3 5 4
Róbert Slovák 1 5 -
Pavol Kubán 3 5 3
Martin Poláš 2 3 4
SPOLU 2.8 4.4 3.5

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

KAMPAŇ

OUTDOOR

RÁDIO

ONLINE

CykloRadler

Víťazným printom v Kampani mesiaca je Zlatý Bažant, ktorý veľmi kreatívne odkomunikoval svoje ochutené pivo. Prostredníctvom printovej inzercie sa snažil osloviť cyklistov a zároveň zaujímavým spôsobom priblížiť príbeh vzniku Radlera.

Súčasťou vizuálu sa stal bicykel, ktorého kolesá vznikli z dvoch modrých núl. Tie zároveň predstavujú obsah alkoholu v nápoji. Print obsahoval aj pomerne obsiahly text, v ktorom Zlatý Bažant opisoval vznik Radlera a prihováral sa cieľovke pozdravom v znení „Na zdravie, cyklisti!“.

„Samotný produkt Radler 0,0 nám dosť nahral pri celej tvorbe vizuálu a inšpirácii pri príprave kampane. V podstate to celé nejako sadlo dokopy. Dúfam, že vďaka art direction, v ktorej sa produkt vlastne zahral na bicykel, mala reklama potenciál osloviť verejnosť,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk account manager z agentúry Wiktor Leo Burnett Anastasiya Kazmiruk.

Vizitka tvorcov

graphic designer Jozef Jofan Kyselica z Wiktor Leo Burnett

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?

Veľmi podivnou zhodou rôznych náhod. A áno, priznávam, že reklama bola môj dream job.

Kampaň mesiaca - Print 7-8/16

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Tak na túto otázku sa asi ani nedá normálne odpovedať. :) Netuším... všade a nikde.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Z aktuálnych kampaní určite Budiš #skvapkousarkazmu, ale rád pracujem na zadaniach pre klientov ako Zlatý Bažant a Slovnaft. Celé je to o ľuďoch, s ktorými a pre ktorých to robíte. Niekedy to ani nemusí byť až taká pecka a máte z toho dobrý pocit. Týmto pozdravujem náš tím.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Samomluvu...

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Celý ten „benger“ okolo Star Wars ma ako fanúšika donútil nakúpiť kvantum „merčendajsu“...

Čo robíte, keď nepracujete?

Voľný čas využívam rôzne, ale hlavne sa snažím venovať blízkym ľuďom, oddychovať, hrať PC hry a „šprtať“ sa v aute.