PRINT 7-8/14
Najlepší pôvod
Hodnotenie: 3,5
Zadávateľ: RiverBank Restaurat, Kempinski Hotel
Agentúra:Jandl
2. miesto
Sezóna úsmevov otvorená
Hodnotenie: 3,25
Zadávateľ: ZOO Bratislava
Agentúra: Jandl
3. miesto
Podnikateľský nápad roka
Hodnotenie: 3
Zadávateľ: J&T Banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
Najlepší pôvod printu, najlepší pôvod outdooru
Nasledujúca kampaň dokázala zabodovať v dvoch kategóriách. Popýšiť víťazstvom sa môže v kategóriách „Outdoor” a v kategórii „Print“.
Rovnako ako pri víťaznej Kampani mesiaca, aj tentokrát cena za kreatívny nápad poputuje reklamnej agentúre Jandl.
V tomto prípade však pripravila koncept pre RiverBank restaurant, ktorá sa nachádza v bratislavskom hoteli Kempinski. Celé jej prevedenie pozostáva z dvoch vizuálov, ktoré má podškrtnúť headline „Najlepší pôvod“ a vizuál aristokratického hovädzieho mäsa a pstruha.
„Cieľom kampane bola snaha vyzdvihnúť pôvod surovín, s ktorými reštaurácia pri príprave jedál pracuje,“ uviedol pre Mediálne.sk account manager & PR z agentúry Jandl Marek Wilhalm.
Kampaň bola okrem outdooru a printu nasadená aj v online prostredí. Nasadená bola počas jarných a letných mesiacov tohto roku.
Designer/3D z Jandl Lukáš Vančo
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
K reklame som sa dostal náhodne. Zo začiatku nie, ale hneď ako mi klienti dovolili viacej kreativity, tak som bol nadšený, keďže som mohol spojit 2d/3d grafiku s reklamnou sférou a mohol som si povedať, že "aha toto som robil ja. " Je to super pocit.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Zovšadiaľ, snažím sa tvoriť niečo odlišné a svojské. Čítam, pozerám všetko, čo sad á, doslova nasávam všetky hlúposti, samozrejme vrátane reklamnej sféry.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Kempinski a Ford.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Pitie enormného množstva kávy.
Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?
Aj, inak by to nefungovalo, ale skôr som za tu krajšiu stránku reklamy.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Neviem o ničom takom.
Čo robíte, keď nepracujete?
Hrávam hokej, futbal a dosť cestujem. .