PRINT 4/16

Kampaň mesiaca - Print 4/16


A4

Hodnotenie: 4
Zadávateľ: Audi 
Agentúra: Mullen Lowe GGK


2. miesto

Strašidlá

Kampaň mesiaca - Print 4/16

Hodnotenie: 3,33
Zadávateľ: Siecit
Agentúra: Koncept Zone


3. miesto

ORL Trebišov

Kampaň mesiaca - Print 4/16

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Svet zdravia
Agentúra: Respect APP


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)
Zastavme korupciu Summit Motors Hepafar Úsmev ako dar Svet zdravia Siecit Audi
Zora Husarčíková 1 1 1 2 3 4 4
Pavol Kubán 4 3 4 2 3 5
Veronika Pizano 2 3 3 2 4 3 3
Spolu 2.33 2.33 2 2.67 3 3.33 4

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

KAMPAŇ

OUTDOOR

RÁDIO

ONLINE

Prázdna A4-ka

V mnohých prípadoch reklama zaujme svojou jednoduchosťou. A tak to je aj v prípade printovej kampane Audi, ktorá reklamu postavila na formáte strany A4.

Cieľom kampane bolo pripomenť novú Audi A4 a A4 Avant, ktoré prišli na trh v druhej polovici minulého roka. Zadaním hovorilo odkomunikovať novú verziu automobilov netradičnou formou.

A tak vznikol nápad. Značka v reklame nepoužila vizuál auta aj napriek tomu, že inzerovala v mesačníku Automagazín. Čo samozrejme nie je podmienkou. Cieľovou skupinou boli primárne čitatelia motoristického titulu, pričom zadávateľ spolu s agentúrou prihliadal na to, že magazín ako jeden z mála vychádza vo formáte A4. Práve v tomto formáte mala celá myšlienka kampane fungovať najlepšie.

„Print je netradičný tým, že sme nepoužili vizuál automobilu. Keďže však išlo o pripomínaciu kampaň nedávno uvedeného modelu, klient toto riešenie schválil,“ uvádza pre Mediálne.sk art director z agentúry MullenLowe GGK Miro Kozel.

Ako ďalej dodáva, išpirácia pri príprave kampane je zrejmá z exekúcie. „Hovorí sa, že v jednoduchosti je krása. Krása tohto nápadu spočíva v tom, že A4 je klasický formát, tak ako tvar karosérie limuzíny. A4 Avanit (combi) ponúka batožinový priestor navyše. Tak sme netradičným využitím tradičnej inzertnej záložky jednoducho a výrazne upozornili na výhodu combi a zároveň dali zákazníkom správu, že A4 je k dispozícii vo verzii Avant,“ uzatvára.

Vizitka tvorcov

art director Miro Kozel z MullenLowe GGK

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?

Chcel som zmenu a skúsiť reklamu. Vôbec som však netušil čo ma čaká. V tom čase zrovna hľadali posilu do agentúry Wiktor Leo Burnett. Napísal som Peťovi Kačenkovi, stretli sme sa a dohodli že to skúsime.

Kampaň mesiaca - Print 4/16

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Je to individuálne, záleží od klienta a produktu. Niekedy nápad príde na brainstormingu, niekedy si treba pomôcť a inšpirovať sa na portáloch, v knihách, časopisoch, tv atď.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Veľmi ma bavila kampaň pre Jeep, Dobrého Anjela, ale aj kampane pre Tatra Banku (séria printov pre Nadáciu, Výber z bankomatu mobilom, alebo Comfort life).

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Brať si prácu domov.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Apple TV. Chcel som ju, ale nepotreboval :)

Čo robíte, keď nepracujete?

Voľného času je menej ako by som chcel a preto ho všetok venujem svojej rodine.